اربعین بازگشت حکیمانه به پیام عاشورا است


ساعت: 09:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897915

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اربعین بازگشت حکیمانه به پیام عاشورا و مظهر عشق به ارزش های والای دینی، انسانی و اخلاقی است و بار دیگر از دولت و ملت عراق به عنوان میزبانان شایسته تشکر می کنیم. این کنفرانس بزرگ جهانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر خانانی، سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (یکشنبه) 27 شهریور پس از پیاده روی اربعین حسینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اربعین بازگشتی حکیمانه به پیام عاشورا و عاشورا است. عشق به ارزش های والای دینی، انسانی و اخلاقی.

سخنگوی سازمان دیپلماسی با بیان اینکه وقفه دو ساله ویروس کرونا مانع از تشکیل مجدد نهضت عظیم و مردمی اربعین نشد، گفت: امسال با وجود گرمای بی سابقه، سیل زائران و عاشقان از سراسر دنیا هجوم آورده است. دنیا راهی سرزمین عراق و کربلا شد. محفل عاشقان امام حسین (ع) نسبت به سالهای گذشته پرشورتر و پرمعناتر برگزار شد. میلیون ها نفر بدون توجه به ملیت خود و حتی فراتر از یک مذهب خاص، تعهد خود را نسبت به سیدالشهدا و آرمان های او تجدید کردند.

کنعانی همچنین افزود: بزرگترین اجتماع پیاده روی جهان میلیون ها نفر را در مسیر رسیدن به مقصدی مقدس گرد هم آورده است.

وی افزود: اربعین امسال باعث تحکیم پیوند، دوستی و برادری دو ملت ایران و عراق شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: ملت عزیز عراق همه ساله همه امکانات خود را در اختیار زائران ایرانی و غیر ایرانی سیدالشهد(ع) قرار می دهد که این نشان از عمق ایمان و اخلاص ملت بزرگ است. عراق.

وی همچنین در پایان صفحه اینستاگرام خود نوشت: اکنون در پایان این کنگره بزرگ دینی و معنوی بار دیگر از دولت و ملت عراق به عنوان میزبانان شایسته این کنفرانس بزرگ جهانی تشکر می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید