ارتباط الکترونیکی بین قوه قضائیه و نیروی انتظامی استان قزوین برقرار شد

وی تامین امنیت شهروندان را وظیفه کلیدی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دانست و افزود: در چند سال اخیر اقدامات مناسبی از سوی قوه قضائیه برای رفع مشکلات مردم و کاهش هزینه ها انجام شده است؛ به عنوان مثال با ایجاد ضوابط و مشکلات مردمی، اقدامات مناسبی از سوی دستگاه قضایی انجام شده است. سیستم ستایش و ارتباطات الکترونیکی، بسیاری از مشکلات حل حقوق بشر احیا شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کاروین گفت: در طرح ارتباط دو سویه قوه قضائیه و نیروی انتظامی که از سال جاری راه اندازی شد، مقامات انتظامی با قاضی پرونده ارتباط مستقیم دارند.

ارائه آموزش های دو طرفه برای رفع خواسته های مردم

وی اذعان داشت: هدف اصلی قوه قضائیه جلب رضایت مردم است و برای تامین امنیت آنها به صورت شبانه روزی تلاش می کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر تلاش برای تحقق مطالبات مردم گفت: حضور به موقع پلیس در محل مورد نظر تاثیر مثبتی در پیشگیری از وقوع جرم دارد که در این راستا قوه قضائیه بر آموزش دوجانبه نیروها تاکید دارد.

قاسمی ادامه داد: صلح و سازش می تواند در ریشه یابی اختلافات و کاهش ورود پرونده ها به قوه قضائیه موثر باشد که باید اطمینان حاصل کنیم.

دادستان و سپاه پاسداران گفت: دستورات قضایی صادره به دستگاه های انتظامی باید در اسرع وقت اجرا شود که در صورت عدم اجرای آن مشکلاتی ایجاد می شود و روند رسیدگی به پرونده های مردم را کند می کند.

قاسمی نحوه برخورد با اراذل و اوباش را بسیار مهم دانست و گفت: با افرادی که قانون را رعایت نمی کنند باید طبق قانون برخورد شود. البته مصوبات مناسبی در این زمینه در استان ها و شهرستان ها در نظر گرفته می شود اما لازم است در هنگام کار با متخلف هدفمند عمل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید