ارتباط بین دانشگاه و صنعت باعث افزایش بهره وری در تولید می شود


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841543

گلمعلی حیدری پیوند دانشگاه و صنعت را که موجب افزایش بهره وری در تولید می شود، مهم دانست و گفت: باید واحدهای دانش بنیان که محصولاتشان قابل صادرات است شناسایی و نواقص در فرآیند تولید و صادرات برطرف شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری چهارمین استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در شورای گفت و گوی دولت و خصوصی استانداری اظهار داشت: ورودی شهرک صنعتی شهرکرد یکی از نقاط حادثه خیز در سطح استان برای کاهش تصادفات است.

وی افزود: 70 درصد وام مورد نیاز برای اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهرک صنعتی شهرکرد باید از طریق اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و 30 درصد وام شهرک های صنعتی تامین شود. از استان

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با همفکری و هم افزایی می توان مشکلات را حل کرد، گفت: برای حل مشکلات این استان بدون صرف هزینه نیاز به بسیج امکانات و هزینه داریم. برخی اقدامات برای حل مشکل نیازمند راه حل ساده و اقدامات جهادی است.»

حیدری با اشاره به اجرای مانور خدماتی برای رفع مشکلات مردم منظری در شهرکرد، گفت: حدود 70 میلیارد تن وام برای رفع مشکلات زیرساختی این شهرستان از جمله جمع آوری نخاله های ساختمانی، آسفالت معابر و فضای سبز در نظر گرفته شد. مناطق. .

وی خاطرنشان کرد: باید در شورای گفت‌وگو بین دولت و بخش خصوصی مسائل بزرگی مانند آب، برق و غیره مطرح شود. باید در کمیته های تخصصی بررسی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بخش خصوصی، دولت و کارآفرینان سه ضلع مثلث رونق در تولید هستند، انسجام و هماهنگی بین بخش ها باعث ایجاد نشاط اقتصادی در استان می شود.

حیدری با تاکید بر اینکه بخش خصوصی برای توسعه کشور موثر است، گفت: بروکراسی گنگ سرمایه گذاران را دلسرد می کند، مشکلات باید توسط سرمایه گذاران شناسایی و برای حل آن تصمیم گیری شود.

وی پیوند دانشگاه و صنعت را که موجب افزایش بهره وری در تولید می شود، مهم دانست و افزود: واحدهای دانش بنیان که محصولات آنها قابلیت صادرات دارد باید شناسایی و نواقص در روند تولید و صادرات آنها برطرف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اقداماتی برای تامین پایدار آب شرب، صنعت و کشاورزی در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید