ارتش ایران به بزرگترین جنگنده ضد آمریکایی جهان در مبارزه با استکبار تبدیل شده است


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822624

سخنگوی ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ارتش ایران که روزگاری در اسارت آمریکایی ها بود و با زور و تهدید از اسلام و فعالیت های مذهبی دور نگه داشته بود، اکنون به جایی رسیده است که بزرگترین رزمنده ضد آمریکایی است. در عرصه استکبار دنیا تغییر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; آیت الله علم الهدی ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان رده های مختلف در ستاد منطقه ای شمال شرق ارتش افزود: ارتش نظام اسلامی از نظر پایبندی به ارزش های دینی در دنیا کم نظیر است. و باورهای انقلابی این به یک رابطه دوجانبه و متقابل تبدیل شده است که در آن ملت ما نیز به ارتش خود وابسته است.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی در عرصه مقاومت به بلوغ رسیده است، خاطرنشان کرد: مقاومت برخلاف دفاع یک اقدام راهبردی و پویا متضمن دفاع متقابل در عرصه های مختلف است که تحت تأثیر آن مردم به خودباختگی بازدارنده می رسند. . اعتماد به نفس و دشمن. “از قدرت آنها او از درماندگی و انفعال رنج می برد.

سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان رضوی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ذاتاً ابرقدرت های معاند و مستکبر هستند که در انبوهی از امکانات، تجهیزات و ادوات نظامی غوطه ور هستند و مدعی هستند که مرگبارترین ماشین نظامی جهان را در اختیار دارند.

وی ادامه داد: در این شرایط نظام مقدس جمهوری اسلامی است که توانسته با ارتش خود به درجه ای از آمادگی و اقتدار برسد تا این دشمن را به هر طریقی مرعوب کند. این موضوعات باید در دستور کار گروه های حمایتی قرار گیرد و فعالان فرهنگی به طور ویژه به این موضوع بپردازند و توضیح دهند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قبل از اینکه به بطن جامعه سرایت کند در ارتش گسترش یافته بود، افزود: در این زمینه ها با یکدیگر همکاری کردند تا ارتش بعد از پیروزی انقلاب به ملت نپیوندد. اما نمی دانستند که امام (ره) با تدبیر حکیمانه خود می تواند در آغوش ملت به ارتش بپیوندد.

وی گفت: انقلاب اسلامی به دلیل اینکه برای آمریکایی ها ثبت شده است به سرعت به سوی پیروزی پیش می رود و حفظ نظام دیکتاتوری پهلوی غیرممکن است. دشمن سعی کرد گارد سلطنتی شاه را نماد ارتش معرفی کند. این باعث دشمنی شد، اما اگر به متن بیانات و سخنان امام نگاه کنید، متوجه می شوید که نه در جریان حوادث 17 شهریور 1357 و نه در بحران دیگری، امام (ره) ارتش را مقصر دانسته اند.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با تشریح دو جنایت پهلوی دوم علیه ارتش قبل از انقلاب، تاکید کرد: اولین جنایت محمدرضا شاه این بود که آمریکایی ها را در همه امور فرماندهی مطلق کرد. دومین جنایت شاه دور نگه داشتن ارتش از دین و جلوگیری از سرایت مظاهر مذهبی به جامعه نظامی اعم از افسران، درجه داران و حتی خانواده های آنان است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: این کار تا آنجا پیش رفته است که حتی اگر فردی در ایام عزاداری حضرت سیدالشهد(ع) به نماز خواندن یا رفتن به امام حسین(ع) شهرت پیدا کند، لشکری ​​مشکل دار محسوب می شود. علیه اطلاعات ارتش.» و حتی در اعطای مدرک او دخالت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید