ارتقای کیفیت مهم‌ترین مؤلفه در رقابت با کالاهای خارجی است

وی خاطرنشان کرد: دشمنان امروز با فشار اقتصادی و تحریم ظالمانه درصدد این هستند که مردم را خسته و دلسرد کنند اما آن‌ها در این توطئه شوم خود نیز ناکام خواهند ماند.

استاندار قم بابیان اینکه ایران قدرت اول منطقه است، گفت: امروز همه کشورهای منطقه و فرا منطقه‌ای می‌دانند که هیچ تصمیمی در منطقه غرب آسیا بدون مشارکت ایران به سرانجام نمی‌رسد.

آقامیری، اظهار داشت: مجموعه مدیریت استان با تمام ظرفیت خود در خدمت تولید، صنعت و فعالان اقتصادی است و برای رفع آن‌ها تلاش می‌کند.

وی بابیان اینکه مهار تورم بدون رشد تولید امکان‌پذیر نیست، گفت: برای رشد تولید باید موانع و مشکلاتی که پیش روی صنعتگران و واحدهای تولیدی وجود دارد برداشته شود.

استاندار قم گفت: در استان قم اجازه نخواهیم داد تا مدیر یا دستگاهی در حل مشکلات تولیدکنندگان تعللی بخرج دهد؛ تمام بانک‌ها نیز موظف هستند تا در خدمت تولید و صنعت باشند.

آقامیری ادامه داد: اگر بانکی در اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کم‌کاری کند مدیر آن بلافاصله تغییر خواهد کرد و ما هیچ تعارفی با این قبیل از مدیران نداریم.

وی تاکید کرد: یکی از مباحثی که مجموعه مدیریت استان در برابر آن سکوت و مماشات بخرج نمی‌دهد، طولانی کردن روند صدور مجوز و بالابران هزینه‌های تولید است.

همایش روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار و طی آن تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی قم به بیان نکته نظرات خود پرداختند. تجلیل از واحدها و فعالان اقتصادی برتر استان از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید