ارزانی طلا در لغو مالیات قابل توجه نخواهد بود

ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790044

محمد فرجو زاده گفت: کل ارزش افزوده طلا 9 درصد است که باید از دستمزد ساختمانی و سود حاصل از طلا گرفته شود که تاثیری بر قیمت طلا نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; رئیس اتحادیه طلافروشان کشور امروز در شبکه های اجتماعی و رسانه ها از لغو مالیات بر ارزش افزوده طلا خبر داد و اعلام کرد که با حذف مالیات باید انتظار کاهش 20 درصدی قیمت طلا در آینده را داشته باشیم.

محمد فرج زاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین درباره تاثیر حذف مالیات بر ارزش افزوده بر طلا با کاهش 20 درصدی آن گفت: حذف مالیات تاثیر چندانی بر ارزانی طلا نخواهد داشت. .

وی قیمت طلا را ارتباط مستقیم با دلار دانست و افزود: اقتصاد کشور ما وابسته به دلار است و دلار تعیین کننده قیمت بسیاری از کالاها و حتی مسکن است.

رئیس اتحادیه طلافروشان استان قزوین گفت: کل ارزش افزوده طلا 9 درصد است که باید از محل کارمزد ساخت و سود حاصل از طلا گرفته شود که تاثیری بر قیمت طلا نخواهد داشت.

فرج زاده درباره قیمت سکه و طلا گفت: امروز هر گرم طلای 18 عیار با قیمت یک میلیون و 324 هزار تن در بازار قزوین به فروش می رسد.

وی ارزش انواع سکه را بیان کرد: سکه قدیم 12 میلیون و 900 هزار تن، نیم سکه 6 میلیون و 900 هزار تن، ربع سکه 3 میلیون و 950 هزار تن و من 13 میلیون و 250 هزار سکه دارم. تومان.

در نهایت رئیس اتحادیه طلافروشان قزوین قیمت هر دلار آمریکا را 30 هزار و 550 تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید