ارزشهای اسلامی باید هنرمندانه به جامعه منتقل شود / از گنجینه های معنوی غفلت شده است

زمان: 15:32
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776852

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: رسالت اصلی این سازمان انتقال هنری ارزشهای اسلامی در جامعه است.

به گزارش راه دانا ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفت و گو با گلستان ما اظهار داشت: تصمیمات راهبردی همیشه بر اساس افکار ، آینده نگری و مراقبت های طولانی مدت مسئولان است. معمولاً این نوع نگاه مشتریان اجتماعی زیادی ندارد و معنای آن را می طلبد. “

وی نقش همدلی و همکاری در اصول برنامه ریزی را مهم خواند و افزود: نخبگان فعال و تصمیم گیر اگر به خوبی گرد هم آیند و برنامه ریزی کنند می توانند نقش اصلی را در جامعه ایفا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ماهیت این نوع حرکتی که امروز گردآوری کرده ایم تا در آینده گام های مشابهی برداشته و به نفع جامعه باشد.

گرزین با اشاره به اینکه رسالت تبلیغات اسلامی تبیین صحیح است ، گفت: از این پس ما جنبش های عمیق ، معاشرتی ، اجتماعی و آینده خواهیم داشت. اینها کلمات نیستند ، اما ریشه های عمیقی در اسلام ، قرآن دارند. an و اهل بیت (ع). “

او گفت: “به دلایلی ، ما نتوانستیم از این گنجینه ها استفاده کنیم.”

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی استخراج گنجینه های معنوی و افشای آنها در معرض دید عموم است.

به گفته گرزین ؛ اگر تبیین و استخراج گنجینه های معنوی به درستی ، ارتباط به موقع و هنری انجام شود ، نتایج و آثار مفید در جامعه آشکار می شود ، متأسفانه رسالت تبلیغات اسلامی در اذهان جامعه کاهش می یابد و این دیدگاه باید اصلاح شود.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید آیینه اقتدار ، گنجینه ها ، توانایی ها ، دانش ، تکنیک ها ، مهارت ها و همه زیبایی هایی باشد که باید از طریق آنها تمدن جدید اسلامی شکل گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: اگر بتوانیم هنرمندانه فضایل اهل بیت را به جامعه و نخبگان منتقل کنیم ، مردم بلافاصله از او پیروی می کنند ، این رسالت بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی است.

گرزین از خانواده به عنوان یکی از مهمترین م componentsلفه های تحقق تمدن جدید اسلامی یاد کرد و افزود: خانواده چیزی است که دشمن با درک مناسب از این قدرت جامعه توحیدی ، به ویژه در جامعه اسلامی ، مستقیماً هدایت کرده و تکان داده شده از زوایای مختلف.. “این موسسه تعطیل است.

وی گفت: به شیوه های جدید ازدواج نگاه کنید ، رابطه زن و مرد در جامعه غربی ، آنها فروپاشی تاریخی عجیب هویت انسانی در جهان غرب را نشان می دهند ، آنها به خود رحم نکردند.

مدیر تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: جامعه غربی حتی به اعضای جامعه خود رحم نکرده است تا کالاهای مادی جهان را در اختیار آنها قرار دهد و با زیباترین ابزار و تجهیزات در اختیار خود ، بشریت را به خاک انداخته اند. پرتگاه “

گرزین گفت: متأسفانه برخی از نخبگان و افرادی که دارای اندیشه و ایده هستند و قلم و نفوذ دارند اندیشه و جامعه غربی را می ستایند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید