شهدا ارزشهای زنده و جاودانه نظام اسلامی هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم وداع با خانواده شهدای تازه تفحص شده شهید ‘اسدالله اسدی’ و ‘علی اکبر سلیمانی’ در حسینه سپاه روح الله گفت: شهدا هستند. سرمایه های زنده و جاویدان نظام اسلامی و به برکت حضور شهدا در عرصه های مختلف، روحیه ایثار و ایثار در جامعه اسلامی نهادینه شد.

وی افزود: شهدا زندگی طیبه و مظهر عزت و سربلندی ما هستند و به همت شهدا امروز ایران عزیز مستقل شده است و به فضل الهی با ادامه راه شهدا این امر محقق خواهد شد. از یک ایران قوی.”

سردار کریمی تاکید کرد: امروز جهان اسلام به برکت شهدا میدان مبارزه شده و غروب استکبار و استعمار فرا رسیده است.

وی با بیان اینکه شهدا راه آگاهی را به ما نشان می دهند، اظهار داشت: نسل جدید امروز به برکت شهدا نه تنها با نسل پاسداری فرق دارد، بلکه بیش از پیش به مفاهیم و ارزش های اسلامی و انقلابی و دفاعی علاقه مند هستند. ارزش‌های اسلامی پیشگام هستند و نمونه آن را در مراسم شهدا و مناسبت‌های انقلابی به وضوح می‌بینیم و در واقع نسل جوان امروز در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی و راه شهدا هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: همه شهدا نزد خداوند متعال از جایگاه ویژه ای برخوردارند و محبوبیت زیادی در بین مردم دارند و امروز ملت ایران به شهدا به عنوان قهرمانان بزرگ افتخار می کند اما شهدای گمنام. از دیرباز مظهر استقامت و ایستاده و سند سربلندی ملت هستند و همچون ستارگانی درخشان در آسمان جاودانه و حماسی ایران اسلامی و انقلابی می درخشند.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و حضور شهدا در جامعه، چهره درخشان شهر و حماسه های مردم انقلابی را می توان در مراسم شهدا و رسانه های مزدور جبهه استکبار و حامیان آنها دید. باید حماسه را به جای تعداد اندکی از جوانان فریب خورده نشان داد تا حضور مردم و احترام آنها به شهدا را نشان دهد.

سردار کریمی با اشاره به تلاش دشمن در جنگ شناختی گفت: دشمنان برای ترویج ناامیدی و ناامیدی به دنبال تاریک کردن فضای شهرها هستند و می خواهند جوانان ایرانی را تنبل جلوه دهند یا کارخانه ها و بازارهای ایران را به جهانیان عرضه کنند. به عنوان بسته است، اما به برکت شهدا و دانش و بصیرت مردم، نقشه های آنها برملا می شود و به اهداف شوم خود نمی رسند و امروز به وضوح می بینیم که اقشار مختلف مردم برای پیشرفت کشور تلاش می کنند.

وی حضور باشکوه مردم در مراسم شهدا را افتخاری برای جامعه اسلامی و زینتی برای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه ملت و جوانان برای توسعه و پیشرفت اسلام در صحنه هستند. ایران و آنها اجازه نخواهند داد که عناصر بیگانه به ویژه مزدوران رسانه ای آنها بال باز کنند.» و حضور زیرکانه ملت چشم آشوبگران را کور کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: حضور مقتدران در مراسم شهدا نشان از زنده بودن ملت و آرمان های شهدا دارد و ملت با حضور آنان نه تنها عهد و پیمانی را با آنان اعلام می کند. شهدا، بلکه مقام شهدا و خانواده های صبور و دوراندیششان را جشن می گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید