ارزیابی سرویس مدارس با موافقت کلیه نهادهای ذینفع انجام شد


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896259

سیفی گفت: شهریه سرویس مدارس در شورای اسلامی شهر یزد تصویب و طی نامه ای به آموزش و پرورش ابلاغ شده و لازم الاجرا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص جزییات افزایش قیمت سرویس مدارس گفت: قیمت سرویس مدارس در دو مرحله افزایش یافت؛ به طوری که قیمت سرویس مدارس افزایش یافت. در ابتدا با توجه به اعلام وزارت کشور مبنی بر عدم افزایش 35 درصدی کلیه نرخ ها، شورای شهر بنا به نظر وزارت آموزش و پرورش و بر اساس بخشنامه تعرفه خدمات مدارس را 35 درصد افزایش نداد. وزارت آموزش و پرورش داخلی.

وی ادامه داد: اما با توجه به شرایط خاص تورم در کشور و اینکه کشور در دو سال گذشته درگیر ویروس کرونا بوده و تعرفه سرویس مدارس در عمل به طور کامل رعایت نشده است، بسیاری از مدارس گفته اند که این افزایش درصد مربوط به شرکت های وانت سرویس است و همچنین نمایندگی ها در دسترس نیستند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: بر این اساس کمیته تعرفه ماده 18 با حضور مسئولان زیرمجموعه شامل آژانس داران، شرکت های وانت سرویس، نمایندگان استانداری، فرمانداری، آموزش و پرورش، اصناف تشکیل شد. جلسات و سایر ارگان های زیرمجموعه و در نهایت درصد 50 درصد افزایش برای وانت ها و 50، 60 و 70 درصد برای آژانس ها بر اساس کیلومتری که طی می کنند اعلام شد.

سیفی تاکید کرد: این نرخ توسط شورای اسلامی شهر یزد تصویب و طی نامه ای به آموزش و پرورش ابلاغ شده و لازم الاجرا است و تمامی مدارس، ارگان ها و شرکت های وانت سرویس باید به طور کامل آن را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت، قطعاً مقامات نظارتی به ویژه مجازات ها برای آنها اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ حضور در مدارس اجتناب ناپذیر است و فقط برای استان یزد نیست، گفت: افزایش نرخ حضور در مدارس در استان های همجوار یزد تقریبا مشابه یزد است و البته نرخ برخی استان ها مانند اصفهان کمی بالاتر از استان یزد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید