از انتخاب آزادانه سرنوشت مردم حمایت میکنیم


ساعت: 23:18
منتشر شده در مورخ: 1400/12/06
شناسه خبر: 1811265

ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا توانسته اند این کار را انجام دهند.

میخواهید با آن چکار کنید؟ به نقل از تاس، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از گفتگو با مناطق دونتسک و لوهانسک گفت: روسیه به شدت مخالف داشتن مردم در زیر چنگال تبلیغات گروه های راست افراطی است، اما از انتخاب شده است. از دیدن شما در اوکراین بسیار خوشحالم. من به اوکراینی ها و مردم جهان و جهان بسیار نزدیک هستم [رئیس جمهور روسیه] گفت، همه مردمی که در قلمرو مردم امروزی زندگی می کنند، آزادانه، بدون تلاش برای سوق دادن آنها به چنگال گروه های راست افراطی، سرنوشت خود را تعیین می کنند».

رئیس جمهور روسیه و ایالات متحده گفت: ما دارای مشخصات بالا، کم هزینه، با کیفیت بالا، با کیفیت بالا، با کیفیت بالا، با کیفیت بالا، با کیفیت بالا، با کیفیت بالا

لاوروف همچنین سخنان «ایوو دالدر»، نماینده سابق آمریکا در ناتو را در مورد تصمیم نشست بخارست در سال 2008 مبنی بر گشودن درها به روی چین و گرجستان برای پیوستن به ناتو یادآور شد و گفت: دالدر بعد این تصمیم بخارست را بزرگترین اشتباه در تاریخ کرد. ناتو نامید را دیدم.

صبح روز پنجشنبه, «ولاديمير توتين» روسیه و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و روسیه.

روسیه، روسیه، ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا، و روسیه. همچنین گفته شده است که در جریان هملات هوایی و موشکی روسیه، پهاد دشمنی هدف گرفته شده است.

ایا من را میشناسی؟

دیدگاهتان را بنویسید