از سرگیری وام پارچه های فرسوده در استان زنجان

ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797928

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اعطای وام مسکن در بافت های فرسوده گفت: دولت 1200 میلیارد تن اعتبار از منابع دولتی برای ساخت مسکن در بافت های فرسوده تامین کرده است. مناطق مناطق

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید شاهین فر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به وام مسکن در بافت فرسوده که از سال 87 آغاز شد، گفت: متاسفانه در شهریور ماه اعتبارات اختصاص یافته از سوی دولت برای این پروژه تمام شد.

وی با اشاره به اعطای وام مسکن در بافت های فرسوده بیان کرد: دولت 1200 میلیارد تن اعتبار از منابع دولتی برای ساخت مسکن در بافت های فرسوده در نظر گرفته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اعطای وام مسکن در بافت فرسوده منابع بانکی توضیح داد: 2400 میلیارد تن اعتبار از محل منابع مالی بانک ها برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تمایل مردم به ساخت و ساز در بافت های فرسوده گفت: از شهریورماه که اعتبار وام دولت در این منطقه به پایان رسید مراجعات زیادی در این زمینه وجود دارد.

شاهین فر با اشاره به اینکه نرخ سود وام مسکن در بافت های فرسوده بسیار پایین است، افزود: مشوق های دیگری نیز برای ساخت مسکن در بافت های فرسوده وجود دارد که ظرفیت ساخت مسکن در بافت های فرسوده را ایجاد کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بانک ها به دلیل کمبود اعتبار در سامانه، وام مسکن در منطقه صادراتی نمی پذیرند، ادامه داد: متقاضیان برای دریافت وام مسکن در منطقه صادراتی باید با سامانه https://saman.mrud.ir/ تماس حاصل کنند. .

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه محدودیتی برای ثبت نام در وام مسکن صادراتی تا پایان سال وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هرکس می تواند تا پایان سال برای دریافت وام اقدام کند. آخر سال.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید