از مشهد چه سوغاتی بخریم؟

ساعت: 19:17
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782096

حال وقتی می خواهید با خرید بلیط هواپیما و بازدید از حرم و دیگر جاذبه های آن به مشهد سفر کنید، پیشنهاد می کنیم از این شهر برای دیگران سوغاتی بخرید و به آنها هدیه دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهر بزرگ و عظیم مشهد یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای علاقه مندان به سفر به ایران و همچنین گردشگران خارجی است که از کشورهای دیگر به ویژه کشورهای عربی اطراف ما به ایران سفر می کنند. مشهد با توجه به وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر مورد استقبال افرادی که قصد زیارت مشهد را دارند نیز می باشد. حال وقتی می خواهید با خرید بلیط چارتر هواپیما و بازدید از حرم و دیگر جاذبه های آن به مشهد سفر کنید، پیشنهاد می کنیم از این شهر برای دیگران سوغاتی بخرید و هدیه بدهید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با برخی از سوغاتی های معروف این شهر آشنا کنیم تا به شما بگوییم چگونه می توانید بلیط هواپیما را با بهترین قیمت به این شهر خریداری کنید.

فیروزه نیشابور

فیروزه یکی از معروف ترین و البته چشم نوازترین سوغاتی هایی است که می توانید از مشهد برای دوستان و اقوام خود خریداری کنید. البته اصالت فیروزه به شهر نیشابور برمی گردد اما در مشهد هم می توانید آن را پیدا و خریداری کنید. شما می توانید فیروزه را در انواع مختلف به صورت دستبند، گردنبند، انگشتر و مهره و … خریداری کنید. به یاد داشته باشید که فیروزه خواص زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به تسکین و تقویت چشم اشاره کرد.

طلای سرخ: زعفران

امکان رفتن به مشهد وجود ندارد و کسی از شما نمی خواهد که برای او زعفران سوغاتی بیاورید. بهترین زعفران ایرانی که با قائنات مرتبط است را می توانید در مشهد پیدا کنید و برای عزیزانتان خریداری کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که زعفران بسیار گران است و نمی توانید مقدار زیادی از آن را به افراد دیگر بدهید. از خواص درمانی زعفران می توان به شادی و تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد.

زرشک مشهد

آخرین سوغاتی از مشهد که می خواهیم به شما تقدیم کنیم زرشک است. زرشک یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که می توانید از مشهد خریداری کنید و در تهیه غذاها و سالادهای خود از آن استفاده کنید. اگر بخواهیم به برخی از خواص این ماده غذایی اشاره کنیم باید بگوییم که می توانید با کمک به زرشک و کمک به دستگاه گوارش خود با عفونت ها مبارزه کنید.

خرید بلیط هواپیما مشهد

اگر قصد سفر به شهر بزرگ و زیبای مشهد را دارید، می توانید با خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد با بهترین قیمت از سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ به این شهر پرواز کنید. برای این کار کافی است وارد سایت اسنپ تریپ شوید و نام شهر مبدا و مقصد خود که مشهد است را وارد کنید و تاریخ مورد نظر برای پرواز را وارد کنید. سپس اسنپ تریپ بلیط های مختلفی را به شما پیشنهاد می کند که می توانید بلیط مورد نظر خود را بر اساس ایرلاین، قیمت بلیط و زمان پرواز انتخاب کنید و از اسنپ تریپ خریداری کنید. برای بازگشت به تهران می توانید از ابتدا بلیط رفت و برگشت را رزرو کنید و همزمان از اسنپ تریپ پروازهای مشهد-تهران را خریداری کنید و هزینه هر دو بلیط را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید