اساس انقلاب و آموزه های دینی بر مسئولیت است


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900404

شهردار تهران با اشاره به مسئولیت گفت: بنیان انقلاب و آموزه های دینی بر اساس مسئولیت شکل می گیرد و در شنبه های امید و عزت تمام نیازهای مردم تهران را هدف قرار داده ایم و تلاش ما ارائه خدمات بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم آغاز ساخت بیش از 10 هزار واحد مسکونی که صبح امروز در مجتمع نظامی برگزار شد، ارتباط با وزارت دفاع را خوب دانست و گفت: در تهران افتتاح شد. بر اساس این روابط

وی ادامه داد: 11 هکتار از 17 هکتار این مرکز به فضاهای عمومی و سبز اختصاص می یابد و چهره جدیدی از شهر ایجاد می کند و 2600 واحد در 6 هکتار با پیش بینی همه سرانه ساخته می شود و افتتاحیه خواهد بود. برای منطقه 13

زاکانی با اشاره به پادگان دوشان تپه گفت: افتتاح این پروژه بن بست های مربوط به منطقه پیریزوز و دماوند را باز می کند و اکنون این پروژه وارد کمیسیون ماده 5 می شود.

شهردار تهران با اشاره به مسئولیت گفت: بنیان انقلاب و آموزه های دینی بر اساس مسئولیت شکل می گیرد و در شنبه های امید و عزت تمام نیازهای مردم تهران را هدف قرار داده ایم و تلاش ما ارائه خدمات بیشتر است.

وی بیان کرد: قرارگاه جهاد مسکن و تلاش های نوسازی سازمان در زمینه ایجاد مسکن و الگوهای جدید دنبال می شود، یکی از مولفه های این بسته خدمات و مسئولیت است.

زاقانی با بیان اینکه برای هر منطقه در اردوی جهادی مسکن جبرانی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: سایت های قبلی برای رفع مشکلات مردم ساخته شده بود اما با کاهش زمان صدور مجوز خدمات و کاهش ساخت و ساز، خدمات جدیدی را تعریف کردند. زمان تا 6 ماه یکبار این برای سازنده ارزشمند است و بر این اساس تلاش شد تا این مدت کاهش یابد و بتوان در کمترین زمان ممکن مجوز صادر کرد.

شهردار تهران گفت: همچین ین برای توجه به افزایش طبقات ساختمانی با ارائه خدمات تشویقی ساخته شد و بر این اساس می توان بیش از 100 متر با کف تشویقی ساخت و بیش از 400 متر را مشروط به تامین ساخت. . پاساژ باید 2 طبقه اضافی داشته باشد.

وی تصریح کرد: امروز مسیر کار بسیار هموار و دقیق است و مشارکت در ساخت و ساز از طریق صدور تسهیلات و مجوزها و همچنین از طریق اعطای زمین، پروانه و مشارکت در ساخت و ساز توسط کلیه نظامی، اداری، اجرایی، بخش خصوصی و سایر موسسات از سال 1990 تا 1400 شاهد کاهش صدور مجوزها هستیم و فرسودگی شهر تهدیدهای بسیاری را متوجه شهروندان می کند.

زاکانی با بیان اینکه تمرکز ما بر الگوسازی است، گفت: این مجموعه ها باید هویت محوری شهرداری تهران را ایجاد کنند و بر همین اساس روستاهای نمونه را در دستور کار قرار داده ایم.

شهردار تهران تصریح کرد: به دنبال این هستیم که با کمک مسئولان، رویای خرید مسکن را به واقعیت تبدیل کنیم و قیمت مسکن را کاهش دهیم.

وی با اشاره به بافت فرسوده گفت: یک میلیون واحد مسکونی در تهران کافی نیست و می توان این خانه ها را در بافت فرسوده ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید