اساس جنگ ها و مادر همه درگیری ها در جهان آمریکاست/ سیاست غرب ریشه بحران اوکراین


ساعت: 09:05
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812786

حجت الاسلام مبلغی گفت: آمریکا اساس جنگ ها و مادر همه درگیری ها در جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک در تشریح آخرین سخنان مقام معظم رهبری گفت: به دستور رهبر معظم انقلاب، عقلانیت، معنویت و اخلاق از ویژگی های معاد است و انسان امروزی مستأصل است. به این عناصر نیاز دارند.”

وی افزود: پیام معاد بیداری مردم از زندگی مادی و جسمانی است چرا که انسان فقط اهل دنیا نیست و آخرت در پیش است، بلکه مهمترین و اصل وجود انسان روح اوست و با توجه به برای این ما نیز باید معنوی شود.

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار، کردار و منش ما با یکدیگر باید انسانی و مبتنی بر عشق باشد، بنابراین اخلاق امروز با وجود پیشرفت های شگفت انگیز مهمترین رکن معاد و انسان است. در زمینه های مختلف متاسفانه در برخی موارد مشاهده می شود که در پایین ترین سطح اخلاق، انسانیت، اخلاق و مردانگی قرار دارند.

وی افزود: نمونه آن جنگ هایی است که به بهانه های مختلف در جهان و در سراسر جهان رخ می دهد، از جمله جنگ در اوکراین که در هر جنگی از جمله جنگ اوکراین با تبعات منفی انسانی نیز شاهد رفتارهای غیراخلاقی و غیرانسانی هستیم. بله، ما نمی‌خواهیم جنگ را متوقف کنیم، البته اساس جنگ‌ها و مادر همه درگیری‌ها در جهان آمریکا است، همانطور که رهبری فرمودند ریشه بحران اوکراین غرب و آمریکاست. خط مشی.

وی افزود: «یک چیز قابل توجه این است که ایالات متحده به نزدیکترین متحدان خود نیز متعهد است، آنها هر یک را ابزاری می دانند، هر ابزاری از آن حمایت می کند، تا زمانی که بتواند در خدمت آن باشد و در راستای منافع ایالات متحده حرکت کند، اما یکی ، “او گفت. هر زمان که مشکلی برای همان متحد پیش می آید، او بی امان همه چیز را به حال خود می سپارد.

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه های اخیر نمونه های زیادی را در کشورهای مختلف از جمله شاه ایران شاهد بودیم که در سخت ترین شرایط برای او، آمریکا از حمایت خود دست کشید و حتی نشد. اجازه داده شد در ایالات متحده زندگی کند و امروز شاهد همین سیاست در قبال اوکراین هستیم که نزدیک ترین رابطه را با ایالات متحده داشت.

وی با اشاره به گستردگی و استقلال جمهوری اسلامی ایران در جهان گفت: آنچه رهبر معظم انقلاب نسبت به بدهکاری آمریکا هشدار می دهند کاملاً دقیق و مطابق با موارد متعددی است که اتفاق افتاده و هست. اتفاق می افتد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید