استان بوشهر سهم 50 درصدی در تولید میگوی کشور دارد


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898305

محمدی زاده با اشاره به سهم 50 درصدی استان در تولید میگوی کشور و گسترش پرورش ماهی در قفس گفت: ارزش افزوده این گذر موجب ارتقای بیشتر فعالیت های تحقیقاتی می شود و از کارکنان پژوهشکده و مرکز تحقیقات کشاورزی دعوت به عمل می آید. برنامه های فعلی و آتی آنها.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در بازدید از پژوهشکده میگوی کشور گفت: با توجه به سیاست های کلان استان در حوزه شیلات و آبزی پروری و سوابق ارزنده پژوهشکده، نیازهای آموزشی و ترویجی باید در نظر گرفته شود. از راه حفظ و توسعه پژوهشکده و مرکز تحقیقات میگو در کشور آموزش منابع طبیعی در استان بوشهر باید ادامه یابد.

استاندر بوشهر گفت: این گذرگاه جدید در راستای اهداف توسعه بخش خصوصی در امتداد سواحل است. همزمان با افتتاح جاده از این جاده، پژوهشکده میگوی کشور و مرکز تحقیقات و آموزش منابع طبیعی، جایگاه مرکزی در منطقه خواهد داشت و در بهسازی، حفاظت و توسعه این منطقه مشارکت خواهد داشت.

وی با اشاره به سهم 50 درصدی استان در تولید میگوی کشور و گسترش پرورش ماهی در قفس، افزود: ارزش افزوده این گذر موجب ارتقای بیشتر فعالیت های تحقیقاتی می شود و کارکنان پژوهشکده و مرکز تحقیقات کشاورزی موظف هستند تا برنامه های فعلی و آتی خود را به روز کنید.» در حال حاضر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید