استان قزوین رتبه اول کاهش تصادفات رانندگی در ایام نوروز را کسب کرد

وی افزود: در این راستا باید تدابیر کارشناسی به بهترین شکل ممکن در این پروژه ها اندیشیده شود اما اقدامات کارشناسی نباید منجر به تاخیر در فعالیت های عمرانی پروژه ها شود.

علایی بیان کرد: برگزاری جلسه به صورت فصلی و در بازه های زمانی کوتاهتر در صورت نیاز می تواند روند پیشرفت پروژه ها را سریعتر پیگیری کند و بخشداری ساختمانی استانداری وظیفه پیگیری تمامی امور عمرانی که یکی از آنها تامین آب است را بر عهده دارد.

استاندار قزوین با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در زمینه اشتغال زایی افزود: در حوزه اشتغال نباید تنها به تسهیلات و سایر ابعاد در حوزه اشتغال از جمله بازار کار اکتفا کنیم. و غیره باید در نظر گرفته شود.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: در حوزه اشتغال باید از همه ظرفیت های استان اعم از مشاغل خانگی و طرح های جهاد کشاورزی و … استفاده شود و در این زمینه قرارگاه اقتصادی مقاومت باید پیگیری شود. نقش جدی تری دارد و نباید تنها به برخی قدرت ها محدود شود.

وی افزود: بحث اشتغال به ویژه اشتغال روستایی از ابعاد مختلفی مورد توجه است که تنها یکی از آنها بازگشت جمعیت به روستاهاست که باید در این زمینه برنامه ریزی مناسبی انجام شود.

علایی در زمینه استفاده از ظرفیت گروه های جهادی گفت: یکی از تجربیات منحصربفرد استان قزوین که به برکت همکاری گروه های جهادی به دست آمد، کسب مقام اول در کاهش تصادفات رانندگی در ایام نوروز بود که باید ادامه دارد و این اهمیت خود را نشان می دهد و از ظرفیت گروه های جهادی در انواع خدمات استفاده می شود.

استاندار قزوین گفت: فلسفه وجودی گروه های جهادی خدمت به مردم است و روش های مختلف این خدمت را می توان تاثیر برجسته تری در نظر گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید