استان مرکزی در طرح جهش تولید مسکن در سراسر کشور/ تا 10 روز آینده پروژه 8112 واحدی اراک شتاب می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزاد اهل الائمه استاندار مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه های ملی مسکن در استان و به ویژه شهرستان اراک گفت: استان مرکزی یکی از استان های پیشرو در طرح جهش تولید مسکن در سراسر کشور است و به امید خدا ما به تمام سهمیه در نظر گرفته شده دست خواهیم یافت.

وی ادامه داد: شهر اراک تنها کلانشهری است که طرح جهش تولید مسکن در آن اجرا می شود و در حال حاضر با 8 هزار و 112 واحد بزرگ ترین پروژه تک مسکن را داریم که در هیچ جای کشور بی نظیر است.

استاندار مرکزی گفت: پروژه ملی مسکن اراک پروژه بزرگی است و گاهی برخی موانع پیش بینی نشده و بعضاً پیش بینی شده می تواند کار را به تعویق بیندازد، بنابراین پروژه در حال حاضر درگیر برخی مسائل اداری و فنی است و جلسات خوبی در این زمینه برگزار شد و موانعی نیز به وجود آمد. حذف و نقشه توسط شهرداری منطقه به شهرداری اراک تحویل داده شد و مراحل نهایی تایید نهایی نقشه های فنی در حال انجام است و به محض انجام با توجه به استقرار دفتر فنی و نیروی اجرایی، اتفاقات خوبی در این پروژه در روزهای آینده رخ خواهد داد.

مخلص الائمه خاطرنشان کرد: امیدواریم تا 10 روز آینده بخش مهمی از سازوکار اداری به اتمام برسد که در نتیجه کار تسریع شود و با وجود اینکه کمی از برنامه عقب هستیم اما کاملا قابل جبران است. و اصرار ما تسریع در کار البته با در نظر گرفتن ملاحظات فنی و ایمنی است که این اصول باید صد در صد رعایت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید