پالایش نامزدهای دریافت مسکن ملی در اراک تا 10 روز آینده به پایان می رسد / سهمیه خبرنگاران به تصویب شورای مسکن استان رسید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد مرزبان ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب درباره آخرین وضعیت مجتمع 8100 واحدی طرح ملی مسکن در اراک ، گفت: با توجه به اینکه 16 تا 17 هزار متقاضی ثبت نام کرده اند ، بنابراین بودن.

وی افزود: تا به امروز 7000 نفر ترفیع گرفته اند و امیدواریم کار بهبود هویت نامزدها در 10 روز آینده به پایان برسد. البته 3100 نفر که قبلاً ثبت نام کرده اند ، اولویت دریافت این واحدهای مسکونی را دارند. پس از اتمام آموزش داوطلبان ، اگر تعداد داوطلبان بیش از ظرفیت برنامه ریزی شده باشد ، قطعاً قرعه کشی خواهیم داشت.

مرزبان گفت: ما در مورد طرح جهشی تولید مسکن که دولت سیزدهم به آن متعهد است ، جدی هستیم و برای تأمین زمین در تمام شهرهای استان مرکزی برنامه ریزی کرده ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در خصوص سهمیه خبرنگاران در برنامه اقدام ملی مسکن گفت: این موضوع در شورای مسکن استان به تصویب رسیده است و امیدواریم از ظرفیت کافی برخوردار باشد. همه روزنامه نگاران متاهل واجد شرایط ”.

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر دیار آفتاب در گفتگو با معاون فرهنگی اداره کل “فرهنگ و جهت گیری” استان مرکزی از اختصاص 15 سهمیه ویژه روزنامه نگاران خبر داد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید