نامزدهای نهضت ملی مسکن که پیامک دریافت کردند چه کار کنند؟

نامزدهای نهضت ملی مسکن که پیامک دریافت کردند چه کار کنند؟

روز جدید : معاون مسکن وزیر مسکن در خصوص بهبود ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن گفت: کسانی که پیامک دریافت کردند باید مدارک خود را به صورت حضوری به آدرس اعلام شده در پیامک برای واریز ۴۰ میلیون به بانک تحویل دهند. . .

در چند روز گذشته پیامکی به نامزدهای نهضت ملی مسکن ارسال شد که در آن آمده بود: «در صورت داشتن شرایط لازم جهت تکمیل مراحل ثبت نام با همراه داشتن اصل و کپی مدارک لازم به محل مراجعه کنید. ساختمان در این پیامک اعلام شده است. در غیر این صورت حذف از سامانه و عواقب بعدی به عهده متقاضی می باشد.

ˈمحمود محمودزادهˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص تعهدات نامزدهای نهضت ملی مسکن پس از دریافت این پیامک اظهار داشت: و برنامه ریزی شهری انجام شده و چهارمین شاخص که سابقه نامزدهای انتخابات در استان ها است، انجام شده است. در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برای صددرصد ثبت نام شدگان بررسی این سه شاخص توسط ستاد انجام شد و اسامی مصوب بر روی کارت استان ها و شهرستان های جدید اعلام شده ارسال شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهرها و استان های جدید سایر شاخص ها گام به گام بررسی شده است و افرادی که پیامک دریافت کرده اند باید مدارک خود را به آدرس اعلام شده در پیامک برای ثبت پرونده فیزیکی به صورت حضوری ارائه کنند. زیرا مدارک داوطلب قبلا فقط در سامانه بارگذاری و اعلام شده است.

محمودزاده تصریح کرد: به محض رصد سابقه اقامت 5 ساله در استان، متقاضی برای طرح شکایت وارد سیستم بانکی می شود و پس از افتتاح حساب و واریز وجه به پروژه لینک می شود.

درآمد اولیه نهضت ملی مسکن 40 میلیون تن است

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: کمک اولیه نهضت ملی مسکن به همین میزان 40 میلیون تن است که در پنج مرحله برای توسعه فیزیکی پروژه واریز می شود.

به گفته معاون مسکن و ساختمان، در زمان انعقاد قرارداد بین سازنده و متقاضی، جدول مربوطه در خصوص مهلت ارسال به اطلاع طرفین و امضاء خواهد شد.

تصویب ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در مرحله اول بهسازی نهضت ملی مسکن

محمودزاده در پاسخ به این سوال که از 5 میلیون و 300 هزار نفر ثبت نام شده در نهضت ملی مسکن در مرحله اول چند نفر تایید صلاحیت شده اند، گفت: شکل “سبز” “کاندیدا” وجود داشت که از بیش از 5 میلیون ثبت نام در این طرح، حدودا 2 میلیون و 300 نفر و پس از بررسی در استان ها ممکن است این تعداد کاهش یابد.

طرح ملی مسکن یکی از سیاست های اصلی دولت در حوزه مسکن است که با هدف ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در 13 سال دولت سیزدهم انجام شده است.

اجرای این طرح از هفته اول مهر ماه 1400 در اکثر استان ها آغاز شد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی هم اکنون حدود 2 میلیون و 400 هزار واحد زمین آماده راه اندازی عملیات اجرایی است. مسکن ملی فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید