وزیر راه از دریافت پول ملی برای مسکن از مردم اراک جلوگیری می کند / جلسه ای برای حل مشکل آلودگی هوای اراک وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در نشست علنی امروز (چهارشنبه 22 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم بورس، رانت، درآمد را در نظر بگیرد. صدها هزار دلار بدون هیچ مشکلی و تعطیلی کسب و کار خود در دو سال گذشته.

نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قوه قضاییه این افراد را به دلیل اینکه از طریق رانت اطلاعاتی ثروت اندوزی کرده اند احضار کرده است. این موضوع باید روشن شود، مردم انتظار دارند با افرادی که از بورس سوء استفاده می کنند و برای مردم مشکل ایجاد می کنند برخورد شود.

وزیر راه باید از دریافت پول مسکن ملی از اراکیان منصرف شود

آصفری همچنین با انتقاد از دریافت پول زمین برای مسکن ملی در اراک از سوی متقاضیان پروژه، گفت: یکی از اهداف دولت ایجاد مسکن ملی برای مردم است، اما متاسفانه در اراک علیرغم اینکه پول زمین نمی شود. از مردم دریافت شود، با توجه به توافق با سازمان خیرین، 30 میلیون تن و حدود 40 درصد از پول مسکن از مردم به عنوان هزینه زمین دریافت شده است، بنابراین از وزیر راه تقاضا دارم به عنوان گسترده مردم بی خانمان از فقرا و از وزیر راه هستند نباید اجازه دریافت پول زمین را بدهند.

شنوایی برای حل معضل آلودگی هوای اراک وجود ندارد/ برای دام سرمایه گذاری نمی شود!

وی با اشاره به معضل آلودگی هوای اراک گفت: چند بار از این تریبون به آلودگی هوای شهر اراک اشاره کرده ام اما متاسفانه شنیده نمی شود. آقای وزیر نفت و رئیس سازمان محیط زیست چه کار می کنید؟ سلامتی مردم از هر چیزی مهمتر است. چرا برای رفع آلودگی این منطقه اقدامی نمی کنید؟

آصفری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات ناشی از کمبود مواد اولیه دامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر که بحث حذف ارز 4200 تنی در کشور مطرح است، دام ها حضور ندارند و حتی آن قیمت آزاد در بازار وجود ندارد. کشاورزان را با مشکلات جدی مواجه می کند. آقای وزیر جهاد کشاورزی چه کار می کنید؟ در حوزه دامپروری و مدیریت این معضل با چالش جدی روبرو هستیم. اگر فردا قیمت ارز آزاد شود، بی شک مشکلات زیادی در حوزه کالاهای اساسی برای مردم به وجود می آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید