استفاده از تمامی فرصت ها برای خدمت رسانی به زائران اربعین


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1893018

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت، همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی موظفند از همه امکانات خود برای برگزاری هر چه بهتر کنگره اربعین استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، محمد مخبر روز شنبه در بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی مهران افزود: در چند ماه و هفته اخیر اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت های اربعین انجام شده است.

وی ادامه داد: این وظیفه دولت، همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی است که از همه امکانات خود برای برگزاری هر چه بهتر کنگره اربعین استفاده کنند.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: اربعین کار مردم است و دولت نیز تسهیل گر است و باید از تمام ظرفیت خود در این مسیر استفاده کند.

مخبر با اشاره به اقدامات انجام شده در مرز مهران گفت: مرز مهران نسبت به سایر مرزها سابقه طولانی تری دارد و از امکانات گسترده تری بهره مند است اما به زائرینی که به مرزهای خسروی و تمرچین و سایر مرزها نزدیکتر هستند ارائه می شود. برای استفاده از همان مرزها سفر را انتخاب کنید.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در حوزه برق و آب پایانه مرزی مهران، ادامه داد: در حوزه آبرسانی و برق رسانی پایانه اقدامات خوبی انجام شده و امکانات و اقدامات خوبی انجام شده است. برای رانندگان اتوبوس و سایر رانندگان پایانه مهران به تصویب رسید.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: با توجه به اینکه اربعین دو سال است تعطیل شده و انگیزه زائران برای زیارت بسیار بالاست، ما نیز موظفیم بهترین خدمات و امکانات را برای این زائران ارائه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید