استفاده از دانش و پتانسیل جوانان برای تقویت حوزه های علمی و دانش بنیان


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822963

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر اعلام کرد؛

آریا شفقت رودسری گفت: تلاش داریم با حمایت و ارتباط لازم با پارک علم و فناوری استان فعالیت های انجام شده در حوزه علم و دانش را فراهم کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری در مراسم رژه ارتش در 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های ارتش در دانشگاه علوم دریانوردی امام خمینی(ره) نوشهر اظهار داشت: دانشگاه علوم دریایی امام (ره) رانو) مرکز نوشهر کشور علاوه بر 6 مدرک کارشناسی، در نیروی دریایی و در دوره های سازمان بنادر، کشتیرانی و نیروی انتظامی در رشته دریایی آموزش می بیند.

دریادار دوم شفقت رودسری با توجه به ظرفیت وزیر امور زیربنایی و اساتید دانشگاه، علاوه بر پذیرش دانشجو بومی از نیروی دریایی ارتش، دانشجوی علاقه مند را در سطح کشوری نیز می پذیرد و افزود: تلاش می شود چندین رشته در مقطع دکتری در سطح کشور ایجاد شود. تخصص دریانوردی.”

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرافت های اساتید دانشگاه تصمیم گرفته شده است; بحث راهبرد و راهبرد دریانوردی و فرهنگ دریانوردی در بین دانش آموزان استان و کشور و بیشتر در بین دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش استان در مسائل دریایی گسترش یابد.

فرمانده دانشگاه علوم دریانوردی امام خمینی (ره) نوشهر با بیان اینکه این دانشگاه مراکز دانش بنیان پارک فناوری غرب غرب را پوشش می دهد و بستر مناسبی برای جوانان غرب استان است، گفت: پارک استان است و با شکوفایی این امکانات در غرب استان باید زمینه استفاده از دانش و توان جوانان فراهم شود.

به گزارش بالا، در این مراسم ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، رژه یگان های نظامی و زرهی ارتش، بالگردهای نیروی هوایی، هواپیماهای جنگنده، تسلیحات و سامانه های پدافند هوایی و تجهیزات دریایی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید