ایجاد تحول در کشور با تقویت شرکت های دانش بنیان/ حوزه های تولیدی نیازمند کار سازمانی است


زمان: 09:13
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822314

حجت الاسلام احمدپور گفت: امروز کشور ما نیازمند راهکارهای موثر در زمینه تبدیل علم به قدرت و ثروت است که برای دستیابی به این مهم جدید باید به راهکارهایی مانند استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و تقویت این بخش دست یافت. در کشور. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; موضوع رونق تولید و رونق تولید در کشور در چند سال گذشته به دلیل اهمیت آن مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، موضوعی که می خواهد به جایگاه واقعی خود به عنوان سکوی پرشی در بحث تولید داخلی برسد.



شرکت های دانش بنیان به عنوان موثرترین عوامل در ایجاد اشتغال، نوآوری، توسعه اجتماعی و شکل گیری و رشد اقتصاد دانش بنیان در هر کشور شناخته می شوند و آن دسته از شرکت هایی که معمولاً برای رفع نیازهای خاص بازار ایجاد می شوند. تبدیل به محل تحول شود. ایده های جدید برای مشتریان محصولات و خدمات آسان است.

شرکت های دانش بنیان نقش بسیار مهم و اساسی در شکوفایی هر کشور ایفا می کنند

حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی شعار سال «تولید; وی گفت: امروز کشور ما نیازمند راهکارهای موثر در زمینه تبدیل علم به قدرت و ثروت است و برای تحقق این امر باید به راه حل جدیدی مانند استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان رسید. پایه گذاری و تقویت این بخش در کشور.

احمدپور با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان نقش بسیار مهم و اساسی در شکوفایی هر کشوری دارند، گفت: امروزه بسیاری از کشورهای موفق حوزه های مختلف اقتصادی و غیراقتصادی علم و دانش را در قالب شرکت ها امتحان کرده اند. استفاده از مدارس دانش بنیان، موضوعی که متاسفانه در کشور ما هنوز به درستی به آن پرداخته نشده است و باید به طور جدی به آن پرداخته و به آن پرداخته شود.

ایجاد تحول در کشور با تقویت شرکت های دانش بنیان

نماینده مردم هف و رشتار در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: افراد توانمند و متخصص کشور باید وارد عرصه شرکت های دانش بنیان شوند و رویکرد امروزی استفاده از روش های سنتی را به روش های علمی و موثر در کشور تبدیل کنند.

حجت‌الاسلام احمدپور در ادامه اذعان داشت: ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان شرکت‌های کوچک و متوسط ​​با استفاده از دانش برای محصولات جدید از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع با استفاده از ظرفیت این شرکت ها، رشد اقتصادی و اشتغال زایی متناسب با ظرفیت نوآوری تحقق یافته است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به تاثیر شرکت های دانش بنیان در ایجاد تحول در کشور گفت: در حال حاضر تعداد این شرکت ها حدود 7 هزار شرکت است که با توجه به تعداد دانشمندان و دانشگاه های کشور باید افزایش یابد. شرکت های دانش بنیان راهگشای ایجاد پیوند معقول علم و صنعت در کشور هستند که اگر این شرکت ها علاوه بر تقویت، توجه کافی به کشور داشته باشند، قطعاً می توانند انقلابی در صنعت و روش های تولید کشور ایجاد کنند.

شرکت های دانش بنیان به حمایت کارکنان نیاز دارند

احمدپور در خصوص حمایت از این شرکت ها و ایجاد اعتماد عمومی گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان بر عهده دولت و نهادهای نظارتی است که باید به مردم ارائه شود؛ در واقع شرکت هایی که موفق به تولید محصولات مناسب شده اند. با کمترین سرمایه باید تقویت شود. علاوه بر این، اگر برخی از این شرکت های فعال توانایی تولید حرفه ای را ندارند، باید با شرکت های موفق جایگزین شوند.

وی در ادامه موفقیت شرکت های دانش بنیان را در گرو وحدت ملی و حمایت همه جانبه کارکنان دانست. “

پیشرفت کشور در عرصه تولید نیازمند کار تشکیلاتی است

نماینده مردم خواف و رشتخوار در پایان با دعوت از نخبگان و افراد توانمند کشور در عرصه تولید داخلی گفت: ورود و تشکیل تیم های متخصص در قالب شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف علاوه بر اشتغال زایی. و درآمد این امر اکثر مشکلات کشور را حل می کند و پیشرفت کشور را در عرصه های مختلف مشخص می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید