استقرار کارشناسان مشاوره در کلانتری ۲۱ گلستان

ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779711

نصیری گفت: با کمک فرمانده انتظامی استان گلستان کارشناسان مشاوره در ۲۱ کلانتری استان گلستان مستقر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نصیری در گفت و گو با خبرنگار ما از گلستان، اظهار داشت: خبرنگاران با پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات در کنار سایر نهادهای مسئول به ویژه نیروی انتظامی نقشی بی دریغ در پاسداری از دستاوردهای ارزشمند اسلام ایفا کرده اند. . انقلابی به رهبری مدبرانه امام خامنه ای «آنها ماندند.

معاون اجتماعی پلیس گلستان ادامه داد: خبرنگاران پیشگامانی در جبهه آگاهی عمومی هستند که در صحنه های سرنوشت ساز، پیچیده و دشوار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان با اطلاع رسانی شفاف و به موقع برای انعکاس واقعیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. از امنیت محافظت کنید. «آنها ورزش نمی کنند.

345d2991 7046 448e 943d 67e0fdbf4ced خبر خاکستری

پلیس بدنه اصلی حکومت در برقراری امنیت است
نصیری تاکید کرد: پلیس دست اصلی دولت در برقراری امنیت است و آخرین رویکردهای این سازمان برای برقراری امنیت، استفاده از حمایت های اجتماعی از گروه های مردمی است که از واژه هایی مانند سرمایه اجتماعی پلیس و پلیس جامعه محور استفاده می کنند. “در ادبیات. . پلیس این موضوع را تایید می کند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها در حوزه نیروی انتظامی در ایفای رسالت و رسالت خود که ارتقای سطح آگاهی عمومی در همه عرصه ها و احقاق حق آگاهی عمومی است، کارکردهای ویژه ای دارند. این آگاهی و آگاهی منجر به آگاهی شهروندان می شود و در نتیجه کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی تحقق قانون مداری و مشارکت عمومی در حفظ و توسعه نظام اجتماعی خواهد بود.

این مقام مسئول تایید کرد: در تولید امنیت اقتصادی، فرهنگ و سیاست و حتی اقلیم موثر است یا به عبارتی در تولید ناامنی عوامل و عوامل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حتی اقلیمی نقش دارند. یکی از وظایف اصلی رسانه ها است.» و نقش و نقش اقشار، سازمان ها و نهادهای اجتماعی را در تولید امنیت و حفظ و توسعه و انضباط اجتماعی می طلبد و تبیین می کند.

نصیری گفت: پلیس در سال های اخیر با رویکرد جامعه محور و دانش بنیان سعی در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی داشته و طی بررسی های صورت گرفته تا حد زیادی در این راستا موفق بوده است. یکی از محورهای رویکرد فرهنگی ناجا ایجاد کانون هاست. این مشاوره و کمک است که در آن کارشناسان با استفاده از روش های علمی نوین و ارائه آموزش با کیفیت به جوامع هدف، سعی در پیشبرد اهداف سازمان دارند.

استقرار کارشناسان مشاوره در کلانتری ۲۱ گلستان
وی بابیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد بسیاری از فرآیندها در اداره پلیس با ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم قابل هماهنگی است، بیماری، اختلال شخصیت، روان سنجی و تست شخصیت، مشاوره خانواده است.

معاون اجتماعی پلیس گلستان گفت: این گونه اقدامات علاوه بر کاهش بار قضایی پرونده ها موجب افزایش محبوبیت، مقبولیت و اعتماد شهروندان به پلیس می شود.

نصیری به عملکرد شش ماهه پلیس در گلستان اشاره کرد و گفت: در این مدت 59 درصد سرقت ها کشف شد که 2 درصد سرقت منزل، 10 درصد خودرو، 4 درصد خودرو و 23 درصد سایر سرقت ها نسبت به همان دوره تخفیف پارسال.

وی گفت: همچنین پلیس در این مدت موفق شد 54 باند سرقت را متلاشی کند و 219 نفر دستگیر و بیش از 1300 فقره سرقت در استان گلستان کشف شد.

این افسر پلیس با اشاره به تماس با 110 نفر گفت: در 6 ماه گذشته بیش از 517 هزار نفر با 110 تماس گرفته اند که برای تماس فوریت ها با پلیس 17 درصد افزایش داشته و بیش از 90 درصد مردم تماس گرفته اند. با 110 تماس گرفتند. «آنها از کار پلیس راضی هستند.

51fe2bd3 1acb 4d76 ba16 035944ff2465 خبر خاکستری

92 درصد پرونده های پلیس فتا حل شده است
نصیری گفت: وقوع جرایم سایبری در پلیس فتا 11 درصد افزایش یافته است اما 92 درصد موارد در پلیس فتا کشف شده است و بیشترین جرایم مربوط به افترا 35 درصد و کلاهبرداری رایانه ای 20 درصد است.

وی به نقش پلیس مواد مخدر در شش ماه گذشته اشاره کرد و افزود: هشت تن انواع مواد مخدر در این مدت در استان گلستان کشف شد و یافته های ما نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است و در واقع 143 مورد اصلی بوده است. عاملان و 1232 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و همچنین 1250 معتاد را در شش ماه گذشته جمع آوری کردیم.

معاون اجتماعی پلیس راه گلستان تاکید کرد: طی 6 ماه گذشته 600 پرونده در زمینه قاچاق کالا تشکیل و 652 نفر دستگیر شده اند و ارزش کالای مشکوک به قاچاق 358 میلیارد برآورد شده است. ریال

نصیری گفت: همچنین در 6 ماه گذشته بیش از 14 هزار تماس با نظارت مردمی پلیس (197) برقرار شده که 2 درصد تماس مردم با نظارت پلیس همگانی افزایش داشته است. پلیس. “

وی در پایان گفت: در 6 ماه گذشته بیش از 1300 نفر به مراکز مشاوره پلیس راه استان گلستان مراجعه کرده اند که 79 درصد از این موارد رفع شده است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید