استقرار 16 هزار نیروی پلیس همزمان با سفر بایدن به تل آویو


ساعت: 06:24
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882168

حدود 16000 افسر پلیس برای تامین امنیت در جریان سفر بایدن در سرزمین های اشغالی فلسطین مستقر خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اسپوتنیک، «میخائیل زینگرمن» سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در نشست خبری گفت: 16 هزار پلیس در سفر بایدن به تل آویو در جاده ها حضور خواهند داشت و این تعداد نیروی امنیتی بی سابقه است. “

به گفته سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی، افسران امنیت سفر رئیس جمهور آمریکا به تل آویو را تضمین می کنند و یکی از وظایف اصلی آنها به حداقل رساندن آسیب به سطح و روند عادی زندگی شهروندان است.

گفته می شود آموزش این نیروی پلیس برای تامین امنیت جو بایدن و هیئت همراهش در تل آویو طی دو ماه با همکاری آتش نشانی، آژانس امنیتی (شبک) و وزارت امور خارجه انجام شده است. از تل آویو

انتظار می رود در طول سفر بایدن، تعدادی از بزرگراه ها نیز در کوتاه مدت بسته شوند و از مردم خواسته شود اخبار پلیس را رصد کنند.

رئیس جمهور آمریکا از 13 تا 16 جولای به خاورمیانه سفر خواهد کرد و انتظار می رود از تل آویو به عربستان سعودی برای نشست شورای همکاری خلیج فارس در 16 جولای پرواز کند.

سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و فلسطین اشغالی با انتقادات داخلی و تریبون های حقوق بشری گسترده به دلیل نادیده گرفتن نقض حقوق بشر در فلسطین و عربستان سعودی همراه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید