استقلال و پرسپولیس حیاط خلوت دولت ها هستند

استقلال و پرسپولیس حیاط خلوت دولت ها هستند

حسین گربان زاده در نشست با پیشکسوتان و مدیران باشگاه استقلال گفت: اتفاقی که می افتد این است که با واگذاری روند مدیریتی این دو باشگاه آغاز می شود، هم هواداران و هم باشگاه از این اتفاق منتفع می شوند. من با قطعیت می گویم 15 اسفند این اتفاق دارد شروع می شود، متاسفانه این دو باشگاه در سال های گذشته حیاط خلوت دولت ها بودند. هفته گذشته برای اولین بار صورت های مالی دو باشگاه فاش شد و مشخص شد چه بر سر این دو باشگاه آمده است. امضای قراردادها و لغو قرارداد اسپانسرها منجر به شکایت از این باشگاه ها شده است.

وی با اشاره به بدهی های خارجی باشگاه استقلال گفت: استراماچونی یک میلیون و سیصد و پنجاه و نه هزار دلار، ملیچ پانصد و هفتاد و هشت هزار دلار، پادوانی صد و سیزده هزار دلار و به همین میزان. برای یک خارجی دیگر تجدید نظر شده است.” وقتی ناظر باشگاه و سهامدارش هوادار است خبری از این مدل قراردادها نیست و جالب اینکه برخی از کارهای مالی در این باشگاه که مربوط به 20 سال پیش است ثبت نشده است! الان 350 میلیارد تن سرمایه در افزایش سرمایه وجود دارد، شرکتی نداریم که چنین افزایش سرمایه ای داشته باشد، این ناخوشایند است که درآمد یک صفحه آرایشی در فضای مجازی از درآمد یک باشگاه بیشتر باشد. متاسفانه جام گدایی از سوی سازمان صدا و سیما به دو باشگاه داده شد. اگر به این باشگاه ها حق می دادند، ایرلو و درویش این وضعیت را نداشتند.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سرمایه ثبت شده استقلال 719 میلیارد تن و پرسپولیس 701 میلیارد تن است. مردم باید در 50 درصد این رقم مشارکت داشته باشند. سقف بین 180000 تن تا 200000 تن است، هر کسی می تواند از 6 مارس سهام بخرد.

دیدگاهتان را بنویسید