دولت سیزدهم نباید البرز را حیاط خلوت و سکوی پرش رزومه نویسان بسازد/ بی توجهی به ظرفیت مدیران جوان مبارزه با فساد یک اشتباه راهبردی است.

ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793378

محمدرضا فلاحی گفت: شعار دولت عدالت و تغییر است، بنابراین برای جبران آسیب ها، کاستی ها و بازسازی سازه حتی یک روز هم نباید درنگ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دبیر شورای دانش آموزی استان البرز در گفت و گو با تیتریک با اشاره به اینکه دولت مردمی، دولت بازگشت اعتماد ملی است، گفت: مردم البرز در توزیع سرانه و منابع عمومی همواره مورد ظلم قرار گرفته اند.

محمدرضا فلاحی بر این باور است که عدالت برای مسئولان لازم است و می افزاید: متأسفانه اقدامات اجرایی اغلب ساده، ارتقایی، ویترینی و صرفاً با هدف ایجاد از سرگیری است. در نتیجه زیرساخت ها و حل ریشه ای مشکلات استان باید ساختار همه راه حل ها باشد.»

وی با اشاره به اینکه اکثر مدیران در سطوح مختلف از امنیت مدیریتی برخوردار نیستند و به نوعی دچار روزمرگی شده اند، گفت: البرز، کند.

فلاحی افزود: شعار دولت عدالت و تغییر است، بنابراین برای جبران آسیب ها، کاستی ها و بازسازی سازه، حتی یک روز هم نباید درنگ کرد، البته کارکنان باید بدانند که استان البرز محرمانه نیست. سازندگان رزومه و سکوی پرش.”

وی گفت: ساخت رهبری انقلاب راه را بر کسانی می بندد که در استان های دیگر از غنایم پیروزی محروم شده اند و با غفلت از جوانان انقلابی آرزوی این استان مظلوم را بدون تقوا و تجربه کرده اند. اشتباه راهبردی.

فلاحی افزود: استفاده از مدیران بومی باید در رأس سیستم حسابداری شما در تعیین نوبت قرار گیرد. البته هدف دقیق جنبش دانشجویی از استخدام مدیران بومی، پایبندی به فضای لازم و مراقبت از محیط زیست استان البرز و فرصت ها، مشکلات و راهکارهای آن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید