جام گدایی صداوسیما به دست سرخابی ها/ استقلال و پرسپولیس حیاط خلوت دولت ها بود.


ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811532

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سازمان صدا و سیما جام های گدایی به سرخابی ها داده و این باشگاه ها در سال های اخیر حیاط خلوت دولت ها بوده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین گربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در نشستی با پیشکسوتان و مدیران باشگاه استقلال گفت: اتفاقی که می افتد این است که روند مدیریتی این دو باشگاه با واگذاری آغاز شود. هم هواداران و هم باشگاه از این اتفاق سود خواهند برد.با قاطعیت می توانم بگویم که این رویداد از 15 اسفند آغاز خواهد شد. متأسفانه سال هاست که این دو باشگاه حیاط خلوت دولت ها بوده اند.
وی افزود: هفته گذشته برای اولین بار صورت های مالی دو باشگاه مشخص شد و مشخص شد چه بر سر این دو باشگاه آمده است. امضای قراردادها و لغو قرارداد اسپانسرها منجر به شکایت از این باشگاه ها شده است.
وی با اشاره به بدهی خارجی استقلال گفت: یک میلیون و 359 هزار دلار برای استراماسیونی، 578 هزار دلار برای میلیچ، 113 هزار دلار برای پادوانی و به همین میزان برای یک خارجی دیگر. وقتی سرپرست و سهامدار باشگاه هوادار است دیگر خبری از این قرارداد نمونه نیست.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: جالب اینجاست که برخی از کارهای مالی در این باشگاه که مربوط به 20 سال پیش است ثبت نشده است! در حال حاضر 350 میلیارد تن سرمایه در افزایش سرمایه وجود دارد. ما شرکتی نداریم که چنین افزایش سرمایه داشته باشد. شرم آور است که درآمد یک صفحه آرایشی در فضای مجازی از درآمد یک باشگاه بیشتر باشد. گربان زاده تاکید کرد: متاسفانه جام گدایی به دو باشگاه صدا و سیما داده شد. اگر به این باشگاه ها حق می دادند آجورلو و درویش در این شرایط نبودند.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سرمایه ثبت شده استقلال 719 میلیارد تن و پرسپولیس 701 میلیارد تن است. مردم باید در 50 درصد این رقم مشارکت داشته باشند. سقف بین 180000 تن تا 200000 تن است، هر کسی می تواند از 6 مارس سهام بخرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید