استقلال پس از آن حداقل یک امتیاز از فولاد می گیرد

استقلال پس از آن حداقل یک امتیاز از فولاد می گیرد

محسن گروسی هافبک هجومی سابق استقلال درباره بازی این تیم مقابل شهرخودرو، خوشحالی بی نظیر فرهاد مجیدی و بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهاراتی را بیان کرده است.

استقلال خیلی سخت شهرهدو را شکست داد. چرا؟

عادی بود! شاهخودرو به حداقل امتیاز نیاز داشت و یک امتیاز می تواند راهی برای ماندن این تیم در لیگ برتر باشد. به همین دلیل تمام تلاش خود را کرد تا از استقلال امتیاز بگیرد. البته استقلال هم موقعیت های خوب زیادی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. اما همین کافی است. گرفتن سه امتیاز با یک گل، چه در دقیقه اول و چه در دقیقه 89، مهم نیست.

اما قبول دارید که استرس زیادی برای هواداران وجود داشت؟

آره! طرفداران استقلال واقعاً برای بردن استقلال سخت جنگیده اند. البته این برد با گل رمضانی شیرین شد.

تو چی میگفتی

اما این بازیکن همان مهاجمی است که از تیم حریف به استقلال آمده و هم خودش و هم هواداران استقلال بیشتر به دنبال چنین بازیکنانی برای گلزنی هستند. اما برای استقلال این مهم نیست و پیروزی مهم است.

فرهاد مجیدی با خوشحالی کسی را آزرده خاطر کرد؟ / گل رمضانی ربطی به برد ندارد!

آیا این گل ماه رمضان می تواند منجر به قهرمانی شود؟

اصلا! تمام گل های زده شده در طول فصل باید جمع آوری شود تا یک تیم قهرمان شود. نه به این ترتیب این هدف منجر به قهرمانی خواهد شد. در این دیدار گل مهدی پور به فولاد با سه امتیاز یک امتیازی شد. ما در این فصل از این گل ها زیاد داشتیم. چون استقلال بازی های تک به تک کم نبود. مهم پایان است.

فرهاد مجیدی و شادی بی نظیرش را دیده ای؟

آره! واقعا مشخص بود که مجیدی در چند روز آخر قبل از این مسابقه چقدر تحت فشار بوده است. و به دلیل مشکلات داوری و به دلیل برابری در اصفهان.

آیا تا به حال دیده اید که یک مربی اینطور شادی کند؟

نه، ندیده بودمش، اما چه مشکلی! وقتی فرهاد مجیدی با خوشحالی از کسی غافل نشده، اشکالی ندارد. به هر حال، این یک نوآوری در نوع خود است. خیلی جالب بود و من هم دوستش داشتم. همه به نوعی خوشحال هستند. مهم این است که این خوشحالی توهین به کسی نیست که فرهاد مجیدی اصلاً جزو این افراد نیست. او در دوران فوتبالش گل های زیبایی هم به ثمر رساند که گل زد.

چگونه با فولاد بازی می کنید؟

همه مسابقات برای استقلال مهم است. اکنون به نقطه ای از لیگ رسیده ایم که در قعر و بالای جدول نیستیم. نکته اینجاست که استقلال در طول تاریخ ثابت کرده است که در مقابل شاکیان همیشه بهتر به نظر می رسد. تیمی را دیدید که سه هفته فوتبال رسمی نداشت مقابل سپاهان قرار گرفت که از کوران رقابت های آسیایی آمد و از خانه اصفهانی ها در تهران یک امتیاز آورد. نمی خواهم به تیم های دیگر جسارت کنم اما استقلال همیشه مقابل مدعیان بهتر بوده است.

پیش بینی شما برای سفر به اهواز چیست؟

با توجه به شرایط ایده آل استقلال، فکر می کنم این تیم در صورت کسب حداقل امتیاز در اهواز مقابل سرحال فولاد می تواند شرایط خود را در جدول بهتر کند و می تواند نتیجه خوبی باشد. اگر او برنده شود، خیلی بهتر است.

شما می گویید به خاطر بازی پرسپولیس مقابل سپاهان. مطمئنی پرسپولیس در این دیدار امتیاز از دست می دهد؟

نه! کاری به نتایج تیم پرسپولیس نداریم. هرچند پرسپولیس هم بازی سختی مقابل سپاهان دارد اما استقلال باید در این بازی حساس مقابل فولاد خیلی با دقت کار کند و به همین دلیل است که می گویم امتیاز اهواز نتیجه بدی نیست. چرا که آنها به شدت به دنبال 3 امتیاز مسابقات خود برای کسب سهمیه آسیا هستند.

خط دفاعی استقلال با مثلث «پاتوس، پریرا، انصاری» چه کند؟

استقلال سیستم دفاعی خیلی خوب است. این را برای افراد نمی گویم، در مجموع خط دفاعی تیم استقلال تا اینجا خوب کار می کند. آنها فقط باید به خوبی تمرکز کنند. یعنی اشتباه یا سهل انگاری نکنند. مطمئناً گلی به ثمر نمی رسد مگر اینکه مشکلی پیش بیاید. به دفاع و هافبک‌ها توصیه می‌کنم اگر کسی جلو می‌رود، خوب از خود حمایت کنند و پشت خود را بپوشانند. چون فولاد بازیکنان نافذ خطرناکی دارد. امیدوارم استقلال بالاخره بتواند در بازی با فولاد به اهدافش برسد و در این فصل قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید