استقلال چه کار دیگری می تواند بکند تا منتقدان را راضی کند؟

استقلال چه کار دیگری می تواند بکند تا منتقدان را راضی کند؟

شاهین بیانی کاپیتان و بازیکن سابق استقلال در مورد انتقادات از سبک بازی استقلال و همچنین آخرین نتایج این تیم در جام حذفی و لیگ برتر صحبت می کند که در ادامه می خوانید:

استقلال مقابل ذوب آهن را چگونه ارزیابی کردی؟

با توجه به سبک بازی حریف استقلال، طبیعی بود که شاهد یک دیدار کسل کننده باشیم. ربطی به سبک بازی استقلالی ها که شنیده ام انتقاد دارند.

به نظر شما چه کسی مورد انتقاد قرار گرفته است؟

قطعا همه کسانی که انتقاد کردند مغرضانه بودند! به هر حال همه می دانند که فوتبال یک ورزش جذاب پر فراز و نشیب است و همه دوست دارند با لذت فوتبال تماشا کنند، اما اشتباه استقلال در بازی با تیم بسته چیست؟ تقصیر بازیکنان مجیدی چیست که تیم ذوب آهن از دقیقه یک دیدار سخت خط هافبک و دفاع استقلال را تحت فشار قرار دادند و خودشان در لاک دفاعی فرو رفته اند؟ این نوع بازی را نباید یک بازی خسته کننده نامید و باید آن را یک بازی تاکتیکی نامید. تیم ذوب آهن هم باید مورد احترام باشد چون سبک آنها این است اما وقتی یک نفر با چنین تاکتیکی بازی می کند استقلال هم باید آرام آرام کارها را جلو ببرد تا راهی برای گلزنی پیدا کند.

از گل استقلال می گویید؟

ابتدا اجازه دهید در مورد خط دفاعی صحبت کنیم. استقلال در این مدت واقعاً تغییر بزرگی در ساختار دفاعی خود به نمایش گذاشت و توانست با کمترین گل خورده و بدون باخت در بالای جدول قرار بگیرد. در فوتبال ما یک اصل مهم داریم که اول گل نخورید و بعد. استقلال امسال به خوبی این اصل را به کار گرفته و تا اینجای کار توانسته نتایج خوبی کسب کند.

اشتباه استقلال در بازی ذوب آهن در داخل خانه چیست؟ / انتقادات از تیم خوب فرهاد قطعا مغرضانه است / استقلال چه کار دیگری می تواند بکند تا منتقدان را راضی کند؟

اما خیلی ها انتقاد می کنند و می گویند استقلال خوب بازی نمی کند و همین باعث ناراحتی فرهاد مجیدی هم شده است؟

او نباید به این سخنان گوش دهد. مجیدی باید کار خودش را بکند. او تیمش را به درستی هدایت می کند و در شرایطی که استقلال نزدیک به 10 سال است قهرمان نشده است، ابتدا باید دوباره به عنوان قهرمان لیگ در فوتبال ایران تثبیت شود و سپس به سراغ مسائل دیگر برود. استقلال تا اینجای کار توانسته از هر نظر بهتر از سایر رقبای خود باشد، بنابراین قطعاً هیچ ایرادی در کار او وجود ندارد.

آخرین نتایج این تیم را چگونه می بینید؟

استقلال دیگر چه باید بکند؟ در جام حذفی نیز که پس از یک تاج و تمرین بی نظم پیکان را شکست داد، این هوادار را از پیش رو حذف کرد و حالا مجدداً رقیب سرسخت خود از اصفهان را به صورت یک دور شکست داد تا 6 امتیاز از این تیم دو طرفه بگیرد. این تیم بوی قهرمانی می دهد و مطمئنم بالای جام خواهد بود و در پایان فصل هم همین روند را ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید