بابا مسعود هم برای پرسپولیس کاری نمی تواند بکند!

بابا مسعود هم برای پرسپولیس کاری نمی تواند بکند!

محمد نوری بازیکن دهه هفتادی استقلال درباره شرایط این روزهای استقلال و رقابت با رقیب دیرینه اش (پرسپولیس) اظهارات زیر را بیان کرد:

آیا نتایج مسابقات لیگ برتر را دنبال می کنید؟

آره! واقعا متاسفم که چرا هواداران نتوانستند پرسپولیس را شکست دهند. این پرسپولیس ضعیف نه وزن فنی دارد و نه برنامه ای برای مسابقه فوتبال. اگر دروازه بان پرسپولیس در اوج تمرین نبود، هواداران دو بر صفر پیروز می شدند. حیف که تیم رضا عنایتی 2 امتیاز آزاد از دست داد. من قبلا به پرسپولیس هشدار داده بودم.

چه هشداری؟

اینکه باید بروند و برای قهرمانی دوم بجنگند، با درخشش سپاهان و نتایج خوبی که بعد از استعفای نویدکی برای این تیم به دست می آید، حتی به عنوان دومی هم ممکن نیست. چون این سپاهانی که من دیدم با بازی ای که مقابل صنعت نفت انجام داد در یکی دو هفته آینده لیگ برتر از پرسپولیس می گذرد.

چرا رقیب تهرانی استقلال در این فصل با چند فصل قبل تفاوت دارد. آیا این تیم پنج فصل متوالی قهرمان نشده است؟

همه می دانند که اگر اتفاقی به نفع پرسپولیس در سال های اخیر افتاده، همه به خاطر بابا مسعود بوده است، اما این تیم پرسپولیس در این فصل آنقدر بی نظم و ضعیف است که حتی اگر بابا مسعود هم بود، نمی توانست کاری برای آنها انجام دهد. پرسپولیس در دربی فرصتی را از دست نداد. واقعا روز بد استقلال بود که توپ ها تبدیل به گل نشد. اما سوال من درباره تصمیم کمیته انضباطی درباره گل محمدی است.

چرا حکم صادر نشده است؟

آره! چرا اعلام نمی کنند. یک مربی دیگر چه کاری از قاضی می خواهد تا او را محکوم کند؟ آیا باید او را بزنی تا محرومش کنی؟ چرا اصلا حکم او اعلام نشد؟ چرا این همه کمیسیون در فدراسیون فوتبال بیکار است؟ حتما می خواهند بعد از بازی آلومینیوم در جام حذفی حکم او را اعلام کنند! این یک نوع رفتار، ورزش یا فوتبال نیست. فدراسیون گاهی در کمتر از چند ساعت از حذف بازیکن یا مربی خبر می دهد اما حکم این آقا از دربی آنقدر طولانی است اما هنوز حذف نشده است! معلوم می شود عده ای نمی خواهند حکم او را اعلام کنند.

شرایط استقلال را چگونه ارزیابی می کنی؟

خدا را شکر استقلال به زور به پیروزی می رود و مقابل پیکان موفق بازی می کند. همچنین یک بازی سخت با نساجی وجود دارد که با پیروزی به پایان می رسد. به کادرفنی پرسپولیس توصیه می کنم حداقل برای فصل آینده یک تیم خوب با یک مربی خوب به لیگ برتر بفرستند، چون ما دوست داریم فصل بعد یک پرسپولیس قوی را شکست دهیم نه این تیم ضعیف را…

دیدگاهتان را بنویسید