با حاکمیت امت اسلامی دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند/ امروز جمعیت هشتاد میلیونی باید حافظ ولایت باشد.


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903674

محمدمهدی مندقدی گفت: اگر امت با امام خود باشد یاری خداوند پشت سر او خواهد آمد. خداوند دشمن را ناامیدانه وادار به عقب نشینی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ماندری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت بیست و چهارم مهرماه سالروز آتش زدن مسجد جامع کرمان با اشاره به اینکه در دنیا دو پادشاه وجود دارد، گفت: در آنجا دو پادشاه وجود دارد. در آنجا یک پادشاه است که به رحمت خدا امام راحل او را رهبری می کند.» و در حضور مردم آن پادشاه سرنگون شد.

این استاد دانشگاه و دانشگاه ادامه داد: در درون ما پادشاهی وجود دارد که هرگز ما را تنها نمی گذارد. کسانی که روحیه خودپسندی را در وجود خود دارند، در مسئولیت های خود کم و خیانت می کنند، در بازار تقلب می کنند، به تحصیل دانش آموزان در مدارس خیانت می کنند و اگر نتوانیم شاه درون را سرنگون کنیم، جزو زمره خواهیم بود. کسانی که آسیاب را به سوی دشمن پرتاب می کنند.

وی با تاکید بر اینکه کار دشمن دشمن است، تصریح کرد: آتش زدن مسجد و قرآن مختص حادثه 24 مهر مسجد جامع کرمان نیست. در گذشته دیدیم که خانه زهرای مرضیه سلام الله علیها و خیمه های امام حسین علیه السلام به آتش کشیده شد. پس آتش زدگان مسجد جامع از نسل کسانی هستند که خانه فاطمه زهرا سلام الله علیها و خیمه امام حسین علیه السلام و خانه امام صادق علیه السلام را به آتش کشیدند. بر او باد

حجت الاسلام و المسلمین مندادی گفت: حوادث اخیر ادامه همان دشمنانی است که قرآن و مسجد را به آتش کشیدند. دشمن زمانی موفق می شود که ما غافل باشیم، زمانی که دشمن از ما سوء استفاده کند، حمله کند و به ما ضربه بزند، زمانی که ما غافل باشیم و ایمان ضعیف شود. بنابراین اگر ایمان ما قوی باشد، دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: اگر امت اسلامی وحدت، ایمان، وحدت، برادری، برادری و حکومت داری خود را حفظ کند، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و هر وقت ما ضعف نشان دهیم، دشمن ضربه می زند. هر جا که امت اسلامی متحد باشد و همه مردم فقط خدا را بخواهند، دشمن کاری از دستش برنمی آید.

وی با طرح این سوال که چرا با ما اختلاف شده است، اظهار داشت: پاسخ این است که ما برای خدا کار نمی کنیم، اگر فقط خدا و ولی خدا را می خوانیم. دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند.

حجت الاسلام و المسلمین مندقدی با اشاره به آیه 3 سوره مائده می فرماید: اگر امت با امام خود باشد، یاری خداوند پشت سر او خواهد بود; خداوند دشمن را ناامیدانه وادار به عقب نشینی می کند. مثلاً در دوران انقلاب، امت اسلامی در کنار امام خود بود، از 28 دی 56 انقلاب شعله ور شد و اربعین شهید قم در سراسر کشور حمل شد و سپس به 17 شهریور و 24 مهر 57 رسید. دشمن این ذهن را دید. امام رها نشده است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در دفاع مقدس مردم ایران کاملا پشت سر ولایت بودند و 43 سال است که منافقین بیش از 17 هزار نفر از مردم ما را به خاک و خون کشیدند و اکنون شاهد هستیم که منافقین، داعش. و کمونیست ها به زباله دان تاریخ پیوسته اند. و اسرائیل و آمریکا تا زمانی که در رهبری خود ضعیف نشویم به زباله دان تاریخ خواهند رفت.

فرمود: اگر امت امام خود را رها کند، خداوند آن امت را یاری نمی کند. اگر امروز دشمن مهلت گرفت و قرآن و مسجد و امامزاده و خیمه امام حسین (علیه السلام) را به آتش کشید، یعنی شکست خوردیم.

حجت الاسلام و المسلمین مندادی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: در این هفته شاهد حوادث و ناآرامی های اخیر بودیم که منجر به کشته شدن چند نفر شد و همچنین شاهد حضور نوجوانان و جوانان بودیم که بخشی از شورش‌ها».

این استاد دانشگاه و دانشگاه تصریح کرد: در این حوادث چهار گروه شورشی دخیل بودند. دسته اول دشمنان قسم خورده ما آمریکا، آل سعود، اسرائیل، کوملچ، دسته دوم قربانیان انقلاب 40 ساله اعم از اعدام شدگان، تبعید شدگان و…، دسته سوم تفاله های رژیم سابق و دسته چهارم هستند. مقوله جوانان ما و نسل جوانی است که جوان هستند قطعا با همه کسانی که دستگیر می شوند و اظهار ندامت می کنند برخورد سختی خواهد شد.

گفت: ما امت اسلامی چه اشتباهاتی کرده ایم که دشمن را به این جا رسانده ایم؟ بخشداری و دانشگاه شکست خورده، صدا و سیمای ما نتوانسته فرهنگ عفاف و حجاب و ولایتمداری را احیا کند، وزارت ارشاد شکست خورده و الان وقت تسویه حساب نیست، پدر و مادر شکست خورده اند.

حجت الاسلام و المسلمین مندگی ادامه داد: بالاترین اصلی که در انقلاب داریم مسئله ولایت است و الان هشتاد میلیون نفر باید مدافع ولایت باشند. ولايت فقيه ولايت خداست ولي ولايت ملك ولايت نفس حاكم است و اگر به نسل جوان بگوييم به فكر ولايت باشند خودشان را فداي ولايت مي كنند.

با بیان اینکه در صورت افزایش تعداد حجاب ها، شکست، خودکشی و… این استاد دانشگاه گفت: دشمن نفوذ کرد، مسجد، قرآن و خیمه امام حسین (علیه السلام) را به آتش کشید. زیرا ما از قرآن فاصله گرفته ایم و باید به آن عمل کنیم و این مهم را به دیگران توصیه کنیم و اگر قرآن در زندگی ما ادغام می شد، دشمن جرات آتش زدن آن را نداشت.

وی تاکید کرد: کار دشمن دشمنی است; اما اگر وحدت کلمه و کلمه توحید داشته باشیم، دشمن نمی تواند به ما آسیب برساند و ما در دفاع استدلالی خود در مقوله حجاب، قرآن، ولایت و صلوات شکست خورده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید