استهلاک ماشین آلات راهداری در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری بالاست


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856216

گلمعلی حیدری با اشاره به لزوم تامین اعتبار برای نوسازی تجهیزات راه و شهرسازی گفت: بیش از 70 درصد این استان در مناطق کوهستانی قرار دارد بنابراین استهلاک تجهیزات راه و شهری بالاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری در دیدار با مصطفی رحیمیان مشاور پیشکسوت سازمان ایثارگران راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: شهرستان 20 هزار نفری منظریه شهرکرد با وجود اینکه مردم در این شهر زندگی می کردند مشکلات زیادی داشت. برای چندین سال زیرساخت کافی وجود ندارد.

وی افزود: از این رو برای رفع مشکلات شهر منظریه مانوری با حضور دستگاه هایی مانند راه و شهرسازی، شهرداری و … برگزار شد. برای حل مشکلات این شهر میزان اعتباری که در این بخش از شهر هزینه شده است 90 میلیارد تن است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تامین اعتبار برای نوسازی تجهیزات راه و شهرسازی، ادامه داد: بیش از 70 درصد این استان در مناطق کوهستانی قرار دارد که به همین دلیل استهلاک تجهیزات راه و شهری بالاست.

حیدری گفت: شرایط محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری با سایر نقاط کشور متفاوت است و باید بین این استان کوهستانی صعب العبور با سایر استان های کشور تمایز قائل شد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به منطقه محروم لبد خاطرنشان کرد: پس از سال ها برق منطقه وصل شد و مسئولان استانی باید مصوبات سفر رئیس جمهور به منطقه را پیگیری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مردم باید حاکمیت جهادگران را ببینند و شیرینی آن را بچشند.

حیدری گفت: فصل کار در استان چهارمحال و بختیاری محدود است و تنها در چند ماه گرم سال امکان اجرای طرح های عمرانی در آن وجود دارد، به عنوان مثال جاده منطقه موگویی در خرداد ماه بازگشایی و مجددا در سال جاری بسته می شود. مهر و آبان به دلیل بارندگی

وی تاکید کرد: استان چهارمحال و بختیاری دارای محرومیت ها و مشکلات جدی است که نیازمند کمک وام دهی و تجهیزات ماشین آلات هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تشریح گلزار شهدا و لزوم اقدام بیشتر برای تکمیل آن خاطرنشان کرد: هرجا شهرداری وجود دارد باید از تجهیزات آن برای کمک به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید