استودیوی صداگذاری مرکز آفرینش های هنری بسیج گیلان / فعالیت 300 گروه فعال با سرود ایجاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، «سید غلامرضا امیری» معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس هشتم دی ماه در اختتامیه اولین جشنواره سرود فجر گیلان در تالار مرکزی رشت که برای اولین بار در کشور اجرا شد، گفت: 50 گروه موفق به ثبت نام در این دوره از جشنواره شدند.

وی افزود: از این 10 گروه یک گروه به عنوان گروه برتر برای پیشروی در مرحله انتخابی به مرحله استانی راه یافتند و چهار گروه به رای مردمی تلویزیون و اپلیکیشن تلبیون رای دادند و به مرحله کشوری راه یافتند.

نماینده فرهنگ و هنر سپاه قدس گیلان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از دسته سرود گفت: سرود مانند هوای پاک در دلها نفوذ می کند. رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنان خود فرمودند: «اگر بتوانید یک سرود تأثیرگذار و خوش فکر بسازید که بچه ها در مسیر مدرسه زمزمه کنند، کار بزرگی کرده اید» و این اتفاق افتاد و آن افتخار رفت. به استان گیلان

وی با اشاره به تمهیدات این جریان گفت: این روند سال هاست ادامه دارد و این بزرگداشت توسط سران گروهک ها انجام شد و توانستند به خاری در چشم دشمنان تبدیل شوند.

امیری ادامه داد: امیدوارم بتوانیم این جریان را ادامه دهیم و متوقف نشویم چرا که توقعات ما بالا رفته است.

وی با اشاره به ظرفیت خوب استان گیلان در بخش سرود با بیش از 300 گروه فعال، گفت: قیمت پایین تر اجازه دهید مدیران بیش از گذشته کمک کنند تا این جریان قطع نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید