اسدآباد; بیشترین مشارکت در انتخابات بود/ اسدآبادی ها به بینش عمیق تر در مورد حکومت مردمی امیدوارند


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884626

بخشی از مطالبات اسدآبادی ها به بهانه سفر آتی رئیس جمهور به استان همدان؛

مردم شهرستان اسدآباد با مشارکت 50.5 درصدی و کسب 26 هزار و 444 رای به آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواستار مطالباتی در زمینه زیرساخت های فرهنگی، بهداشتی، دانشگاهی و اجتماعی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; بر اساس اعلام استاندار همدان، رئیس دولت مردمی و انقلابی کشور در آینده نزدیک به استان همدان سفر خواهد کرد.


این اولین بار است که آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران پس از پیروزی در انتخابات به استان همدان سفر می کند..


با توجه به سفر رئیس دولت مردمی به استان همدان، این رسانه بر آن شد تا نگاهی به آمار حضور و مشارکت مردم میهن سید جمال الدین اسدآبادی در انتخابات و رای اعتماد به این دولت داشته باشد. به این ترتیب درخواست ها و خواسته های آنان به گوش رئیس جمهور و شورای اجرایی دولت رسید. باشد که این گزارش مثمر ثمر باشد.


شهر سید جمال الدین اسدآبادی به عنوان یکی از افراد مشهور تاریخ اسلام برای حضور رئیس جمهور مناسب تر است چرا که طبق آمار مسئولان در گذشته، مشارکت مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری 50.5 درصد و بالاتر از میانگین استان و کشور است.


نیازی به گفتن نیست، از جمعیت 100 هزاران و 900 مردی از اسدآباد 86 هزاران و 225 از این مبلغ حق شرکت در انتخابات را داشتند 26 هزاران و 444 به آیت الله رئیسی به عنوان بالاترین رای رای دادند.


مردم دیار سیدجمال که به دلیل انفعال در این شهر از وعده های تدبیر و امید آقای روحانی ناامید شده بودند، بار دیگر با کاندیداتوری آیت الله رئیسی به پای صندوق های رای آمدند و با مشارکت و رای خوب خود، خود را به مردم رساندند. به این حکومت مردمی و انقلابی اعتماد کردند.


در این گزارش به برخی از مطالبات مشترک مردم اشاره می کنیم و امیدواریم رئیس جمهور و هیئت همراه به آنها توجه کنند..


در شهرستان اسدآباد بسیاری از پروژه ها نیمه تمام مانده و رها شده اند که قدمت آنها به بیش از 10 و 13 و شاید حتی بیشتر از این، که نمونه های او در گذر است 13 سال، استخر دانش آموزی، استخر شهید سلیمانی، کتابخانه استاندارد، پروژه دانشکده پرستاری و ….


شهرستان اسدآباد با وجود خاک حاصلخیز و زمین کشاورزی و البته دارای محصولات کشاورزی مانند گوجه فرنگی، هلو، شلیل، آلو و … و اشتغال حدودا. 43 این در حالی است که درصدی از مردم این کشور از وجود صنایع تبدیلی بی بهره هستند و در بسیاری از موارد محصولات این کشور به صورت خام به فروش می رسد..


شهرستان اسدآباد با وجود جمعیت بالای فرهنگی و دانشگاهی پس از انقلاب، تنها دارای یک کتابخانه شهرستانی است و هنوز کتابخانه استانداردی ندارد، هرچند کتابخانه استاندارد سال هاست که به دلیل کمبود بودجه در حال ساخت بوده و تکمیل نشده است..


شهرستان اسدآباد با وجود 4 سید جمال، پیام نور، علوم پزشکی و دانشگاه آزاد ملی همچنان زیرساخت خوابگاهی مناسبی در خور شأن دانشجویی ندارند و می توان فهمید که دانشگاه آزاد ساختمان اختصاصی ندارد..


یکی از دغدغه های اساتید دانشگاه عدم جذب مدرس در دانشگاه های اسدآباد در حالی است که برخی از آنها سابقه بیش از 10 آنها سال را دارند، و عدم انتصاب توسط دانشکده یک آسیب عمیق است که جامعه اساتید نخبه شهر به خوبی آن را درک می کند..


از آنجایی که شهرستان اسدآباد به شهر کامیون داران و قلب تپنده حمل و نقل این شهر معروف است، همچنان بسیاری از رانندگان با مشکلات عدیده ای از جمله گرانی لاستیک مواجه هستند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید