اسلام با تأکید بر استفاده ابزاری از زنان در غرب، مصونیت زنان را تضمین می کند.

ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798562

محمد باکر اردکانی گفت: غرب از زن به عنوان ابزاری برای منافع خود استفاده می کند که به شخصیت زن نیز لطمه جدی وارد می کند، در حالی که اسلام با تاکید بر حجاب، مصونیت زنان را تضمین می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر اردکانی کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: دشمنان اسلام با ترویج بی بندوباری و فحاشی در جامعه هویت و فرهنگ دینی و انقلابی را در جامعه کاهش داده اند.

محمد باکر اردکانی ادامه داد: استعمارگران به نام پیشرفت علمی و آزادی موضوع حجاب گشایی را مطرح کردند و با تخریب خانواده و حریم آن به تدریج به ترویج شهوات و آزادی زن و مرد پرداختند.

وی با بیان اینکه عدم توجه به این مهم آسیب ها و پیامدهای منفی زیادی به همراه دارد، افزود: وضعیت حجاب و عفاف در کشور مناسب جامعه اسلامی نیست و انتظار می رود نهادهای مسئول در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند. .

این کارشناس تصریح کرد: اگر فردی در جامعه حجاب را رعایت نکند ضرر این اقدام به کل جامعه می رسد.

اردکانی گفت: متأسفانه حجاب در کشور ما متولی مشخصی ندارد که بتوان از آن مطالبه کرد و دستگاه های ذیربط مانند صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات به صورت سطحی با موضوع حجاب برخورد کرده اند.

وی افزود: در جنگ نرم فرهنگی این دوره باید شورای عالی حجاب تشکیل شود و نسل جوان نسبت به موضوع حجاب آگاه شوند.

این کارشناس با تاکید بر اینکه پوشش مناسب هر ایرانی نشان دهنده فرهنگ و هویت آن فرد است، گفت: زیرساخت تهاجم فرهنگی دشمن بر مبنای حذف حجاب و عفاف از جامعه است.

اردکانی در پایان خاطرنشان کرد: غرب از زن به عنوان ابزاری برای منافع خود استفاده می کند که به شخصیت زن آسیب جدی وارد می کند، در حالی که اسلام با ارائه حجاب، مصونیت زنان را تضمین می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید