برقراری عدالت ، ریشه کنی فقر و ایجاد امنیت همواره مورد تأکید اسلام بوده است

زمان: 14:46
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775873

این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سنت ها و متون اسلامی گفت: در همه آنها تأکید بر برقراری عدالت ، ریشه کنی فقر و ایجاد امنیت است که اهمیت این سه موضوع را نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قم فردا ، آیت الله حسین نوری همدانی صبح امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به توطئه های دشمنان رژیم برای ایجاد ناامنی در کشور اظهار داشت: این دولت و مردمی که از طریق آنها می تواند به کشور نفوذ کرده و اهداف خود را دنبال کند.

وی نقش امنیت را برای توسعه کشور مهم می داند و اظهار می کند: باید گفت که امنیت مهمترین مسئله جامعه بشری است و سایر تحولات و موفقیت ها در سایه امنیت شکل می گیرد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به سنت ها و متون اسلامی گفت: در همه این موارد تأکید بر برقراری عدالت ، ریشه کنی فقر و امنیت است که اهمیت این سه موضوع را نشان می دهد.

وی با توصیه به کارکنان این نهاد نظامی برای آشنایی بیشتر با زبان عربی و آموزه های دینی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی می تواند نقش مهمی در اعمال احکام اسلامی در جامعه داشته باشد.

این مراجع تقلید شیعه در ادامه سخنان خود به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر و سیره وی اشاره کردند و گفتند: نامه امام علی (ع) به مالک اشتر در اداره سیاسی جامعه بی نظیر است که نقطه عطف آن این است که حضرت این نامه را در عصر جاهلیت نوشت و خود او عملاً همه مواردی را که در نامه ذکر شد انجام داد.

در ابتدای این جلسه ، سردار اشتری ، فرمانده انتظامی کشور گزارشی از اقدامات این نهاد ارائه کرد و برخی اقدامات مهم نیروی انتظامی در یک سال گذشته را تشریح کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید