اشتغال و مسکن در اولویت بنیاد شهید است

ساعت: 17:52
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803064

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از برنامه ریزی برای رسیدگی به مشکلات جانبازان خبر داد و بحث اشتغال و مسکن این بستگان را در اولویت قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دیدار با امام جمعه شیراز از برنامه ریزی برای رسیدگی به مشکلات شهدا خبر داد و گفت: موضوع کار و مسکن این عزیزان در اولویت است.

وی گفت: متأسفانه بسیاری از قوانین مربوط به ایثارگران تاکنون به درستی اجرا نشده است و این امر مشکلاتی را برای این جامعه ایجاد می کند.

قاضی زاده هاشمی افزود: دولت آقای رئیسی علیرغم مشکلات موجود، توجه ویژه ای به حل مشکلات ایثارگران دارد و پیش بینی بودجه برای پرداخت بخشی از پاداش پایان خدمت ایثارگران از مصادیق آن است. این کمک.”

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در راستای وظیفه ذاتی و اساسی خود که فرهنگ ایثار و شهادت است با کمک سایر دستگاه های اجرایی گام های خوبی برداشته است.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم توجه ویژه به حل مشکلات ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و ایثارگری تاکید کرد. شهادت به عنوان یکی از نیازهای جامعه

آیت الله دیکام در این دیدار که در حاشیه سفر قاضی زاده هاشمی به استان فارس انجام شد، حل مشکلات ایثارگران را لازمه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: اگر مشکلات این جامعه حل شود. خوب، ما فرصتی برای ارج نهادن به موضوع شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم خواهیم کرد.

وی با اشاره به روحیه فرهنگی و شرمندگی شهدای فارس در بیان مشکلات و دغدغه های خود، از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواست تا در رسیدگی به مشکلات ایثارگران فارس دخالت نکند.

شرکت در مراسم گلباران مزار مطهر شهدای گمنام شیراز و زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ و سید میر محمد از جمله برنامه های سفر امروز قاضی زاده هاشمی به فارس بود.

شرکت در یادواره شهدای فیروزآباد و اختتامیه ششمین کنگره بین المللی ایثار و زنان عاشورا از دیگر سفرهای دو روزه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در فارس است.

انتهای پیام/ م

دیدگاهتان را بنویسید