اصلاحات بزرگ اقتصادی گامی برای جلوگیری از فساد و رانت است/ زیر بار ذلت و سلطه غرب نخواهیم رفت


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840142

محمد باکر محمدی لائینی ارز ترجیحی را نوعی جدول فساد خواند و گفت: اصلاح بزرگ اقتصادی گامی بلند در جهت جلوگیری از فساد و رانت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری با تاکید و سفارش به تقوای الهی گفت: انسانیت انسان بودن است نه اینکه نسبت به نیازمندان و مستمندان بی تفاوت باشیم.

وی از بهشت ​​نامه ها از دارالمتکین یاد کرد و گفت: خانه متقین در روز قیامت نیکو است و دارالفقین جایگاه بدکاران و جهنمیان است و نباید به فسق برویم.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خواستار توجه به سیره و سیره این امامزاده شد.

محمدی لائینی به هفته بدون دخانیات نیز اشاره کرد و گفت: دنیا با این آسیب مواجه است و استعمال دخانیات و قلیان نباید وارد جامعه شود زیرا مصرف قلیان باعث آسیب ها و جرایم دیگری می شود.

امام جمعه ساری با گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، آن را حاصل روحیه ایثار، جهاد و معنویت دانست و گفت: خرمشهر و خرمشهر عاری از عرفان و معنویت، تقوا و در یک جمله خداوند است. باید همیشه در زندگی با عرفان و معنویت سر و کار داشته باشیم بیایید باشیم.

وی اهدای عضو و اهدای زندگی را یکی از بهترین خدمات عنوان کرد و گفت: اهدای عضو جان چند نفر را نجات می دهد.

سخنگوی مقام معظم رهبری مازندران با اشاره به روز جوان گفت: ایران اسلامی امروز با سیاست های خود و تخریب خانواده ها و طرح برخی مسائل فرهنگی و اجتماعی به سمت پیر شدن جمعیت پیش می رود و برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند.

وی یادآور شد: تلاش دشمنان برای تشکیل خانواده جدید با تاخیر در ازدواج یا تشکیل خانواده های کوچک از دیگر برنامه های دشمنان است و اگر سیاست دشمنان خانواده را تحت تاثیر قرار دهد آینده نگران کننده ای را برای جمعیت پیش رو خواهیم داشت.

امام جمعه ساری گفت: با روند فعلی جمعیت ایران تا 80 سال آینده به کمتر از نصف می رسد، بنابراین باید به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه جمعیت و خانواده توجه کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان امروزی قصد دارند با تبلیغات گسترده بر اطلاعات و دانش مردم تأثیر بگذارند و نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و بخشی از مشکلات را به اقتصاد نظام نسبت دهند، در حالی که در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، نظامی و …. “ما پیشرفت چشمگیری داشته ایم.

محمدی لائینی ارز ترجیحی را نوعی جدول فساد خواند و گفت: اصلاحات اساسی اقتصادی گام بزرگی در جلوگیری از فساد و رانت است و دشمنان می خواهند تسلیم آمریکا و سیاست های دشمنان شده و تا سال 2030 آن را اجرا کنند و زیر بار بروند. تحقیر و تسلط غرب.«بردهم ها، بیایید از خواسته های آنها اطاعت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید