یارانه های هوشمند از رانت و فساد در کشور جلوگیری می کند/ همه 80 میلیون نفر دولتی محسوب می شوند


ساعت: 19:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838528

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای کرمانشاه برگزار شد و در این روز برخی موضوعات مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای کرمانشاه برگزار شد و در این روز برخی موضوعات مطرح شد.




همه 80 میلیون نفر دولت محسوب می شوند/ سیاست استکبار جهانی این است که رشد نکنیم

به گزارش مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مواردی که در مورد بعثت پیامبر اکرم (ص) وجود دارد، تبیین کتاب خداست و خداوند به پیامبر اکرم (ص) فرمود. ع.) کتاب را به عنوان یک دستورالعمل توضیح دهید..

وی افزود: ما نیز باید کتاب قرآن را یاد بگیریم و آموزش دهیم و در فهم این کتاب به عنوان دستورالعمل و برنامه دقت کنیم.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 1400 مسلمان برنامه دارند، گفت: درک قرآن، آموزش و مطالعه این کتاب آسمانی و تدبر در قرآن مهم است.

آیت الله علما گفتند: باید مشکلات و مشکلات را با راه حل های قرآنی حل کنیم که لحظه به لحظه حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: به فرموده امام راحل اگر انسان به وظایف خود عمل کند هرگز کوتاهی نمی کند همانطور که در قیام عاشورا آشکارا بعد از حضرت سیدالشهدا(ع) فقط حضرت زینب(س) و امام(س) بودند. سجاد(ع) ماندند، ماندند، اما شکست نخوردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: از دیدگاه امام علی (ع) فردی که تقوا دارد باهوش و باهوش است چرا که انسان دارای تقوا هر چه دارد دارد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: 23 اردیبهشت سالروز لغو قانون تسلیم به فرمان امام راحل بود که بر اساس آن آمریکا قادر مطلق است و ما هیچ نیستیم و اگر آمریکایی ها تخلفی انجام داده اند، هستند. رایگان و هیچ کس حق ندارد آنها را امتحان کند. او نداشت.

وی با بیان اینکه 23 اردیبهشت ماه سالروز لغو امتیاز دخانیات نیز بود، گفت:

مرحوم میرزا حسن شیرازی از مراجع عظام تقلید وقت نامه ای به انگلیس و انگلیس که در انحصار خرید و فروش تنباکو بودند نوشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز 23 اردیبهشت را سالروز اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها ذکر کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: 25 اردیبهشت ماه نیز روز یادبود زبان فارسی و مقام حکیم ابوالقاسم فردوسی است که شاهنامه او زبان فارسی را زنده نگه داشته است.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: پانزدهم شوال همچنین سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری و همچنین سالروز رحلت آیت الله بهجت(عج) است که به عبادت، تدریس و کتابت پرداختند. به مدت 96 سال و تمام زندگی آنها الهی بود.

وی افزود: 9 اردیبهشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای اعلام شده است.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: امیدواریم جوانان به راحتی ازدواج کنند که مورد توجه قرآن است چرا که از زمان حضرت آدم مشکلاتی وجود دارد و مشکلات تا امروز ادامه دارد.

آیت الله علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران گفت: معظم له در این مراسم فرمودند که کار و کار در اسلام ارزش است و برخلاف دیدگاه غرب و شرق، کار است. سرمایه انسانی.”

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: سیاست استکبار جهانی از روز اول این بود که رشد نکنیم و جلوی تولید را بگیریم بلکه مونتاژ کنیم اما اگر می خواهیم کشور را از این سختی ها نجات دهیم باید تولید داشته باشیم.


امروز دنیا به ما متکی است

آیت الله علما با اشاره به مقاومت کارگران تولیدی گفت: همه می دانند که ما هرگز سیم خاردار نداشتیم، اما امروز دنیا به ما تکیه می کند با اینکه با مشکلاتی روبه رو هستیم، اما الان در دنیا و خاورمیانه.شرق. بدون اجازه سپاه و ارتش، کشتی در تنگه هرمز حق جانبداری ندارد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: دولت به گفته مقام معظم رهبری امور اقتصادی مهمی در کشور دارد که همه ما باید به آن کمک کنیم و البته همه 80 میلیون نفر دولتی محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته فروشگاه های کشور مملو از کالاهای اساسی مانند روغن و برنج بود، خاطرنشان کرد: امروز ایران یک قدرت در خاورمیانه است، بنابراین باید مسائل مربوطه را مدیریت کنیم.

آیت الله علما گفت: همچنین رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران به موضوع امنیت شغلی کارگران اشاره کردند که کارفرمایان باید در این زمینه مراقب باشند تا این ثروت از دست نرود.


یارانه های هوشمند از جستجوی رانت و ادامه فساد در کشور جلوگیری می کند

به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگران گفت: مسائل مهم دست به دست هم داده تا به نتیجه برسیم.

وی افزود: همه مردم مشکلات اصلی کشور را در عرصه اقتصاد می دانند و بیماری نظام اقتصادی میراثی است که از دهه 50 تا کنون به جا مانده است که از دهه آخر دیکتاتوری و بعد از انقلاب علی رغم تلاش‌ها، ویرایش ناموفق.

خطیب جمعه سرپل ذهاب گفت: شرایط منطقه ای و جهانی که آبستن ده ها تصادف در نقاط مختلف جهان است ما را به آینده نگری سوق می دهد و به سمت تحقق سریعتر اقتصاد مقاومتی و صیانت از اقتصاد ملی پیش می رویم. .

حجت الاسلام فاطمی نسب بابیان اینکه دولت امروز دو ماموریت اصلی در حوزه اقتصادی دارد، ادامه داد: رفع موانع رونق اقتصادی و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی دو ماموریت اصلی اقتصادی دولت است.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: موانع زیادی بر سر راه رونق اقتصادی کشور وجود دارد و یارانه های غیرهوشمندانه یا ارز ترجیحی یکی از این موانع و مشکلات بزرگ است. در واقع یارانه به جای پایان زنجیره مصرف در ابتدای زنجیره مصرف توزیع می شود.» در جیب واردکنندگان بود تا جایی که گاهی یارانه 15 میلیون نفر به جیب یک نفر می رفت. .

وی اذعان داشت: آمارهای بانک مرکزی و کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که تا 70 درصد ارز 4200 تنی به جیب عده محدودی می رود اما امروز با توزیع عادلانه و ترویج یارانه ها، دولت جلوی رانت را گرفته است. -طلب و فساد . . .

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: مسئولان باید با قاطعیت تمام با انحصار طلبان و تخریب کنندگان در توزیع کالاهای اساسی و موارد افزایش غیرقانونی قیمت ها برخورد کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: برخی به دنبال انباشتگی و بی نظمی در بازار هستند. خوشبختانه تیم بازرسی سرپل ذهاب مقدار قابل توجهی کالاهای اساسی انبار شده در یک انبار را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به نقش کارگران پرتلاش در اقتصاد کشور گفت: توجه و تکریم جامعه کارگری باید از برنامه های اصلی مسئولان باشد.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: کارگران پرتلاش شهرداری مشکلات زیادی را تجربه می کنند و در این شرایط سخت معیشتی تعویق دستمزد و حقوق مناسب نیست. بر این اساس از شهردار سرپلذهاب تقاضا دارم حقوق معوقه کارگران را پرداخت کند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید