اصلاحیه قانون استعفای مدیران را به مجلس خواهیم آورد/ مدیریت میراث فرهنگی استان قزوین کاستی های زیادی دارد.

وی افزود: از آنجایی که رقابت عرضه و تقاضا بازار را قابل توجه می کند، مشکل ما در بازار خودرو در حوزه عرضه و تقاضا و عدم رقابت است، زیرا صنعت خودرو در انحصار دو خودروساز است و وجود دارد. بدون رقابت در این صنعت، و از این رو کیفیت کاهش می یابد.

تعداد افرادی که از دستگاه ها شکایت دارند کاهش یافته است

نماینده مردم قزوین در مجلس ادامه داد: مهمترین راه حل مشکل بازار خودرو تولید و واردات خودرو است که باید اجرایی شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه میزان شکایات مردم از نهادها و خدمات به دفتر ما کاهش یافته است، نشان دهنده این است که در دستگاه های دولتی با مردم با احترام بیشتری برخورد می شود.

وی گفت: در بحث انتصابات اگر بگوییم گزینه ها را معرفی نمی کنیم کذب است، بلکه گزینه هایی را ارائه می دهیم اما اصراری بر آنها نداریم.

f7ab3127 0702 4e51 9679 4871d76dd03f خبر خاکستری




من ضعف بودجه منطقه را قبول دارم

سیاهکلی با اشاره به ردیف نهایی بودجه استانی تصریح کرد: سال گذشته افزایش چشمگیری در بودجه استان داشتیم و رشد 300 درصدی را شاهد بودیم اما امسال در هیچ بخشی از بودجه بندی حضور نداشتم و قبول دارم که ضعف قابل توجهی وجود دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس افزود: خوشبختانه در سفر رئیس جمهور خلاء بودجه را جبران کردیم و اعتبارات اعطایی در سفرهای آقای رئیسی نقدی بوده و به طور کامل پرداخت می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مجوز تاسیس شهر تولید محتوای دیجیتال برای استان قزوین صادر شده است، جذب سرمایه گذار برای اجرای این طرح را ادامه می دهیم که با تعدادی از سرمایه گذاران قرارداد بسته ایم.

وی بیان کرد: راه اندازی شهرستان تولید محتوا در استان فرصت مغتنمی برای ایجاد اشتغال خواهد بود که جوانان با مدرک تحصیلات تکمیلی و دکتری بتوانند در آن شغل ایجاد کنند.

من ضعف عملکردم را قبول دارم

سیاهکلی تاکید کرد: از عملکردم انتقاد دارم و از خودم ناراضی هستم چون معتقدم می توانستم بیشتر از این کار کنم.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: بسیاری از مطالبات مردم وقتی به دفتر من می آیند مربوط به کسب و کار و معیشت است، دغدغه اداره زندگی خود را دارند و من نیز به بحث روش عشر اعتراض دارم. که در بعضی موارد خوب انجام نشد من هم دنبالش میکنم.

وی همچنین گفت: انفعال مجریان یک مشکل فراگیر است و مدتی است که آن را پیگیری می کنیم، اما مرزهای لغزشی که مشکل ساز شده مشخص نیست.

این کارمند تصریح کرد: از دستگاه قضایی خواسته ایم که برای مدیران حد و مرزی تعیین کند که دست از اقدامات خود بردارند زیرا نباید از مدیران جسارت بگیریم زیرا در حال حاضر با فعالیت مدیران مشکل داریم.

2c6dae8d 9659 4009 81d2 b50dbd44c1f4 خبر خاکستری




اصلاحیه قانون استعفای مدیران را تقدیم مجلس می کنیم

سیاهکلی ادامه داد: تغییر قانون مربوط به حذف مدیران هنوز وارد مجلس نشده که روی آن کار شود و آن را مطرح می کنم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس افزود: در بحث اصلاح قوانین در رابطه با همه دستگاه ها اعلام کردیم زمانی که قوانین دست و پا گیر است یا مشکل ایجاد می کند باید مطرح شود تا بررسی کنیم. و در مجلس بازنگری شود.

وی بیان کرد: بدون شک خلاءهایی در قوانین وجود دارد که در قوه قضاییه شاهد انبوهی از موارد هستیم که قوه مجریه و قضاییه باید خلأهای موجود در قوانین را برای اصلاح آن به ما بگویند.

وزیر میراث فرهنگی را به قزوین دعوت کردیم

این مسئول بیان کرد: مشکلات زیادی در میراث فرهنگی استان وجود دارد که ما آن را قبول داریم و به همین دلیل از وزیر درخواست کرده ایم که به زودی برای رفع مشکلات این حوزه به استان سفر کند.

سیاهکلی در پایان گفت: در بحث انتصاب بانوان در پست های رهبری نیز افرادی را به استاندار معرفی کرده ایم که برخی از آنها انجام شده است اما قبول داریم که تعداد آنها کم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید