اصلاحیه کارمزد واحدهای صنعتی و کشاورزی استان قزوین در حال بررسی است


ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884973

مهدی سراندونی گفت: درخواست اصلاح تعرفه دامداری ها و واحدهای صنعتی و کشاورزی استان به معاونت عمرانی دانشگاه ارسال شده و در دست بررسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; ظهر امروز (شنبه) در هشتاد و چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین که در اتاق جلسات استانداری برگزار شد، مهدی سراندونی با اشاره به موضوع مالیات بر واحدهای تولیدی گفت: بر اساس قانون مالیات با توجه به محل استقرار واحدهای تولیدی از شهرداری یا سازمان همیاری شهرداری ها اخذ می شود.

وی افزود: در واقع برای ارائه خدمات به آن واحدها، هزینه واحدهای تولیدی اخذ می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: علیرغم ظرفیت قانونی و تجاری در سایر استان های کشور، می توان عوارضی را برای حمایت از بخش تولیدی و تشویق سرمایه گذاری در قزوین تعدیل کرد.

این مسئول در پایان گفت: درخواست اصلاح تعرفه عوارض دامداری ها و واحدهای صنعتی و کشاورزی استان به معاونت عمرانی ارسال شده و در دست بررسی است.

در این جلسه گزارش هایی از فعالیت فروش غیرقانونی سم در استان، آزمایش محصولات کشاورزی و غذایی و درخواست لیست خدمات شهرداری ها و سازمان همیاری شهرداری ها برای اخذ مالیات از کشاورزی و دامداری ارائه شد.

همچنین مقرر شد با رعایت این قانون کلیه امور مربوط به مراکز عرضه سموم اعم از صدور مجوز و نظارت بر آنها به عهده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و نظارت و نیروی انتظامی باشد. سازمان‌ها بنا به درخواست سازمان جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی باید با مراکز مختلف ارتباط حقوقی داشته باشند.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه از احمد پورفلاح مدیرعامل شرکت سکو به عنوان کارآفرین برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید