اصلاح روح و جسم زندانی با ورزش برای همه نشاط می آورد


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891625

معاون اصلاحی و تربیتی اداره کل زندانهای استان سمنان:

گودری با اشاره به اینکه زندان های استان سمنان در عرصه های مختلف ورزشی فعال هستند، گفت: با راه اندازی سالن های ورزشی در تمامی زندان های استان می توان کمک زیادی در ایجاد نشاط و تغییر روحیه زندانیان و به ویژه در اصلاح و تربیت زندانیان کرد. زندانیان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسینعلی گودری معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان سمنان در گفتگو با مرآت در خصوص موضوع ورزش در بین زندانیان گفت: اداره کل زندانهای استان سمنان در حال فعالیت است. فعالیت های ورزشی در حوزه ورزش در سه سطح مشتری، سرباز و کارمند.

گودری با بیان اینکه در زندان های استان سمنان به موضوع ورزش همگانی توجه ویژه ای شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه نشاط و ورزش برای زندانیان بسیار مهم است و در اصلاح اشتباهات گذشته و سلامت روح و جسم بسیار موثر خواهد بود. زندانی به همین دلیل ژیمناستیک صبحگاهی هر روز برای همه در همه زندان ها برگزار می شود.

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سمنان با اشاره به راه اندازی سالن های ورزشی در زندان های استان سمنان افزود: با توجه به اینکه در دو زندان استان سمنان سالن های ورزشی ایجاد شده و ورزش های هفتگی در این سالن ها برگزار می شود. . خواهد بود.

وی با تاکید بر راه اندازی سالن های ورزشی در زندان ها گفت: با راه اندازی سالن های ورزشی در تمامی زندان های استان می توان برای ایجاد نشاط و تغییر روحیه مددجویان و به ویژه اصلاح و تربیت مددجویان کارهای زیادی انجام داد.

گهدرا با اشاره به اینکه زندان های استان سمنان در حوزه های مختلف ورزشی فعال هستند، خاطرنشان کرد: این حوزه ها شامل ورزش های انفرادی و گروهی مانند دارت، ورزش باستانی، فوتبال و تنیس است که در تمامی زندان های استان سمنان انجام می شود. ارائه شده است.

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سمنان از برگزاری مسابقات ورزشی خبر داد و گفت: سازمان زندان های کشور به دلیل کمبود وقت مسابقات را در سه سطح بیماران، سربازان و مسئولین برگزار می کند. در تمامی استان ها انتخاب شده است.

وی از برگزیده شدن بیماران زندان سمنان در مسابقات کشوری خبر داد و تصریح کرد: استان سمنان در ورزش باستانی بسیار فعال بود و در مسابقات کشوری زندان ها رتبه های برتر را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید