شهدای ورزشکار نیز در شهادت و کارهای خیر سرآمد بودند / ورزش روح انسان را نشاط می بخشد

ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793563

نماینده استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری؛

نماینده مردم چهارمحال بهتیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: ورزشکاران شهید تنها در ورزش سرآمد نبودند، بلکه با انگیزه بودند و در شهادت و کارهای خیر ممتاز بودند، از وطن دفاع کردند و به هدفشان رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام المسلمین علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال بختیاری در مجلس خبرگان رهبری امروز در یادواره فارسان گفت: شکر ارزان داریم، برکت برکت را زیاد می کند، فقط مسئولان باید تدبیری بیندیشند مردم. نباید آسیب ببیند
وی بیان کرد: مفاهیمی در زمینه ارزیابی ارزش ذاتی آنها بستگی به انگیزه ای که فرد برای آن انجام می دهد وجود دارد که یکی از آنها بحث ورزش، بازیابی قوای بدنی، ورزش بستگی به اراده ورزشکار در زمینه دینی است. عقاید، سبقت، تسریع در صدقه و کار خیر نیز داریم
حجت الاسلام والمسلمین امام حسین (ع) گفت: بعد از شهادت امام حسین (ع) مسابقه ای برگزار کردند، چه مسابقه ای، مسابقه ای برای غارت مال بهترین انسان ها و پایمال شدن حقوق پاکان و پاکان. انسان های بی نظیر . پس رقابت واقعی به هدف و انگیزه بستگی دارد.ورزش اگر انگیزه داشته باشد و هدف داشته باشد سلامت خود را حفظ می کند.
وی خاطرنشان کرد: ورزش روح انسان را نشاط می بخشد و به انسان سلامت می بخشد. ورزش باید جوانمردانه و الهی و با انگیزه در آن باشد. ورزشکاران شهید نه تنها در ورزش ممتاز بودند، بلکه در شهادت و کارهای خیر با انگیزه و ممتاز بودند. «آنها از میهن خود دفاع کردند و به هدف خود رسیدند.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدان عزیز با انگیزه بالا و احساس مسئولیت به بهشت ​​و جهنم و جهنم ایمان آوردند. وحی شکنجه را که بر پیامبر فرستاده بود شنید و به روی او افتاد، شهدا این مهم را فهمیدند.
در پایان این مراسم با حضور مسئولین شهرستان از خانواده ورزشکاران فوتی شهرستان فارسان تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید