اصلاح نظام اداری مازندران باید در اولویت مدیران باشد


ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884502

محمود حسینی پور با بیان اینکه مهمترین رسالت مدیران ما ارتقای نظام اداری مازندران و سهولت پاسخگویی مردم است، اظهار داشت: در این راستا، مدیران و مدیران ما را به سمت و سویی می برند. وی گفت: نباید شاهد هیچ نوع حجاب و مشکلات مربوط به شئون اسلامی در نهادهای دولتی باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید محمود حسینی پور در جلسه امروز شورای اداری استان مازندران اظهار داشت: در جلسه امروز سخنان آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان را در خصوص مسائل مختلف به ویژه فضای عمومی استان و سیر و سلوک داشتیم. مراسم محرم

وی افزود: در ادامه گزارشی از تعدادی از مدیران استانی از فعالیت های انجام شده در حوزه دستگاه های اجرایی استانی و همچنین گزارش سه تن از استانداران استان از روند اجرای سفرهای شهری داشتیم. تائیدیه.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در مجموع هماهنگی خوبی بین دستگاه های اجرایی استان وجود دارد و تعامل بسیار مطلوبی بین دستگاه های سه گانه مستقر در استان ایجاد شده است.

این مقام ارشد دولت استانی ادامه داد: اخطارهای نظارتی به مدیران نیز در این جلسه از سوی رئیس دیوان محاسبات استان ابلاغ شد.

حسینی پور با اشاره به برقراری ارتباط و هماهنگی خوب اداری بین ادارات کل استان ها گفت: یکی از مهمترین رسالت های مدیران ما سالم سازی اداره کل استان و تسهیل پاسخگویی مردم است. خدمت رسانی بدون قید و شرط که شعار دولت سیزدهم مردمی است در مدیران استانی نهادینه شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نزدیکی خوبی بین مدیران استان برای حل مشکلات و مشکلات مردم وجود دارد و این جلسات به صورت جلسات عمومی است و علاوه بر آن جلسات تخصصی زیادی داریم که شورای اداری عمدتا به مسائل عمومی می پردازد.

استاندار مازندران با بیان اینکه در جلسه امروز شورای اداری مسائل اسلامی در نهادهای دولتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وی بیان کرد: به هر حال دستگاه های اجرایی نماد اصلی دستگاه های اجرایی نظام اسلامی هستند و خوشبختانه در استان اکثر مردم پایبند امور هستند و در صورت وجود مشکل مدیران موظفند به آنها تذکر دهند و نباید به آنها تذکر دهند. بدحجابی یا مسائل مربوط به شئون اسلامی به هر نحوی در مراجع دولتی دیده شود.

این مقام عالی رتبه استانی بیان کرد: همه مدیران و کارکنان باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند و همچنین تلاش می کنیم ارتباط بین دستگاه ها را در تعالی استان و خدمت به مردم تسهیل کنیم.

حسینی پور با اشاره به حجم زیاد گردشگران مازندران و طبیعتاً آمار بالای تصادفات در استان گفت: با توجه به وسعت استان و وسعت روستاها نیازمند تجهیز و به روز رسانی امکانات در حوزه خون هستیم. مراکز انتقال خون

وی تصریح کرد: در استان مازندران بودجه خاصی برای تجهیز مراکز انتقال خون نداریم و دولت نیز بودجه خاصی در این زمینه ندارد. وی خاطرنشان کرد: طبیعی است که تجهیزات ما در این زمینه به روز شود و از این رو سازمان انتقال خون کشور حمایت ها و بودجه لازم را در این زمینه در دستور کار قرار دهد.

استاندار مازندران یادآور شد: در صورت حمایت و تخصیص اعتبار و تجهیز امکانات از سوی سازمان انتقال خون، آمادگی کامل داریم تا تعداد مراکز فعلی انتقال خون استان را دو برابر کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید