اضافه شدن دو سالن به چرخه نمایش های نیمه راه جهان تا دهه فجر


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917586

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان:

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: امیدواریم تا پایان دهه فجر دو سالن نمایش به چرخه اجراهای تئاتر اضافه شود. تلاش ما این است که مدرسه تئاتر اصفهان جایگاه خود را پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ مجتبی شاهمرادی در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استانی اصفهان که در تالار هنر اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه ما در رهبری شهر معتقدیم شهری به بلندای اصفهان شهری فرهنگی است، اظهار داشت: اصفهان شهر زندگی است. ، زمانی محقق می شود که هنرمندان بتوانند خوب اجرا کنند، کار کنند، فضایی برای ارائه آثار داشته باشند و مردم مصرف فرهنگی و هنری خوبی داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در یک سال گذشته تالار هنر و دفتر تخصصی نمایش قلب تپنده هنر تلاش کرده تا قلب تپنده هنر باشد و به هنرمندان کمک کند. با موافقت مرکز هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین جشنواره خندستان در اسفندماه برگزار می شود و امیدواریم جشنواره خندستان که برگرفته از تاریخ نمایش های طنز اصفهان است، تبدیل شود. رویداد ملی با حضور هنرمندان و مسئولان.

وی افزود: امیدواریم تا پایان دهه فجر دو سالن به چرخه اجرای تئاتر اضافه شود. تلاش ما این است که مدرسه تئاتر اصفهان جایگاه خود را پیدا کند و همچنین امیدواریم هر روز گروه های جدیدی تشکیل شود، تئاترهای بیشتری تولید شود، اصفهانی ها با عبور از میدان امام (ره) و شهر به تماشای تئاتر بیایند. نیمی از جهان تبدیل به شهر تئاتر خواهد شد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید