اطلاعیه حمایت مستمر بسیج از ایجاد اشتغال / اشتغال خانگی 6 خانوار

ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786527

مژده امجد با بیان اینکه در حال حاضر 6 خانواده در مشاغل خانگی و 15 نیرو به صورت جمعی مشغول به کار هستند، گفت: سازمان بسیج در چند مرحله ضمن بازدید از این کارگاه مورد حمایت قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مژده امجد در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به اینکه زمینه فعالیت خود درج تصویر شهدا بر روی شیشه بوده است، گفت: فعالیت خود را به طور رسمی از سال 89 و فعالیت اشتغالزایی در این حوزه را از سال 1398 آغاز کردم.

این هنرمند کرمانی با بیان اینکه در حوزه های بسیج، هلال احمر و ورزش فعالیت های مختلفی داشته است، گفت: از تجربیات دیگران، مشاوره آنلاین و شخصی برای پیشرفت کارم استفاده کردم.

وی گفت: هدف من از این فعالیت ایجاد اشتغال در مناطق فقیرنشین و برای خانواده های کم درآمد است و در این راستا پروازهای متعددی راه اندازی شده و بستر کار به دلیل تقاضا در کرمان است.

امجد افزود: در حال حاضر 6 خانواده از تکالیف و 15 نفر به صورت جمعی مشغول به کار هستند و با رونقی که در هزینه کرد و رفع مشکلات آنها ایجاد می شود آثار و برکات این کار را در خانواده ها مشاهده می کنیم.

این هنرمند کرمانی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج در چند مرحله در بازدید از این کارگاه حمایت هایی داشت و سازمان بسیج همواره اعلام کرده است که آمادگی دارد در این زمینه از ما حمایت کند.

انتهای پیام/https://armanekerman.ir/vdccmiqse2bqim8.ala2.htm

دیدگاهتان را بنویسید