اعتراف ستاره استقلال: بازی در قرمزها را دوست داشتم

اعتراف ستاره استقلال: بازی در قرمزها را دوست داشتم

آرش رضاوند از برتری استقلال مقابل مس کرمان، شرایط آبی پوشان، بازگشت استقلال و … می گوید که در ادامه می خوانید:

مس کرمان را شکست دادی اما کسب سه امتیاز و برد خیلی سخت بود.

تمرینات پیش فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. کادر فنی و بازیکنان جدید به استقلال آمده اند و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. فکر نکنید که هماهنگ کردن افکار خود با افراد جدید آسان است. مهمتر از این مسائل، کسب امتیاز در ابتدای فصل است، همانطور که ما ناهماهنگ هستیم، کسب آن امتیازها مهم است.

حضور هواداران استقلال به خصوص بانوان چه حسی در بازیکنان ایجاد کرد؟

هواداران همیشه انرژی خاصی را به بازیکنان منتقل می کنند. بازیکن تشویق می شود که تا آخرین لحظه همانطور که تماشاگران می بینند بجنگد. با حضور تماشاگران شور و نشاط در بین ما وجود دارد اما مهمتر از آن حضور بانوان اتفاق مهمی محسوب می شد. حضور در ورزشگاه حق طبیعی بانوان است و امیدوارم در مسابقات بعدی بیشتر باشد.

استقلال را برخی گران قیمت ترین تیم لیگ برتر می دانند و بازیکنان زیادی را جذب کرده است. آیا این را قبول دارید یا فکر می کنید تیم های دیگری هم هستند که پول پرداخت کرده اند؟

ما پنج یا شش تیم داریم که در بالای جدول هستند و هزینه کرده اند. این تیم ها شامل سپاهان، گل گهر، فولاد، پرسپولیس و … هستند که بازیکنان خوبی دارند و فقط استقلال بازیکن ندارد. ما تیم خوبی داریم که می‌توانیم درباره‌اش خیلی صحبت کنیم.

امسال طبق شرایط قرارداد به استقلال برگشتی، به خاطر اتفاقات سال گذشته و جوی که در صفحات مجازی علیه تو بود، می خواستی دوباره برای فولاد بازی کنی، اما ساپینتو می خواست که بمانی. آیا از استقلالی بودن راضی هستید؟

ابتدا باید بگویم که شرایط فعلی من خوب است. نیم فصل خوبی در فولاد داشتم و می خواستم این روند را ادامه دهم. بله، می خواستم برای فولدا بازی کنم اما حالا قدرتم را به استقلال دادم. نمی خواهم به گذشته برگردم، به خاطر مشکلاتی دوست دارم بروم اما همه می دانند که چقدر استقلال را دوست دارم. استقلال بهترین تیم ایران است و همه دوست دارند در این تیم بازی کنند. سال گذشته اتفاقاتی برایم افتاد که در نیم فصل به این نتیجه رسیدم که جدایی بهترین تصمیم برای من و استقلال است اما حالا تمام توانم را برای موفقیت استقلال گذاشتم.

در بازی با مس عملکرد خوبی داشتید و مورد استقبال هواداران قرار گرفتید.

همانطور که گفتم دوست ندارم به گذشته فکر کنم و امسال هم خدا را شکر شرایط خوب است.

ساپینتو در پایین خط تحرک بالایی دارد و به گفته بازیکنان به آنها پاس می دهد. خیلی عجیب نیست؟

هر کسی شخصیت خودش را دارد. ساپینتو نیز فعال و سرزنده است و انرژی زیادی را در رختکن و تمرین به بازیکنان منتقل می کند.

برخلاف پارسال که شماره پیراهن شما 7 بود، امسال پیراهن شماره 88 را پوشیدید، دلیل خاصی داشت؟

من خودم دوست داشتم این شماره را بپوشم چون سالی که به استقلال آمدم این پیراهن را پوشیدم و در فولاد هم با این شماره بازی کردم.

فکر می کنی چقدر شانس دعوت شدن به تیم ملی را داری؟

همه بازیکنان تلاش می کنند به تیم ملی دعوت شوند. اگر حتی نیم درصد شانس برای من وجود داشته باشد، سعی می کنم به تیم ملی برسم.

استقلال چه زمانی از نظر تاکتیکی به تیمی منسجم تبدیل می شود که مدعی اصلی عنوان قهرمانی است؟

سال گذشته در این زمان برخی رسانه ها معتقد بودند که استقلال هنوز شرایط ایده آلی ندارد. او یک بار با رزبه چسمی مصاحبه کرد و درباره این موضوع صحبت کرد. تیم های دیگر چه چیزی از خود نشان داده اند که استقلال نشان نداده است؟ چی شد؟ سال گذشته هم چنین بحث هایی مطرح شد اما استقلال سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد. مهم ترین سوال استقلالی ها کسب امتیاز در ابتدای فصل است. استقلال در بدترین شرایط هم مدعی قهرمانی شد. امسال تیم خوبی داریم و هدفمان کسب عنوان قهرمانی است.

فکر نمی کنید در برخی پست ها از جمله هافبک و مهاجم ترافیک بازیکنان زیادی وجود دارد؟

ما در همه پست ها دو یا سه بازیکن داریم و شرایط به گونه ای است که رقابت بین بازیکنان زیاد است. فکر می کنم امسال 25 بازیکن برای بازی در تیم اصلی داریم. نظر مربی این است که بازیکنان زیادی در پست های مختلف حضور داشته باشند. این نظر مربی است نه من.

در ادامه دیدار این هفته، دیدار نفت مسجد سلیمان را چگونه می بینید؟

بازی سختی در نفت داریم به خصوص اینکه نسبت به پارسال بهتر شده اند و از نظر بدنی بیشتر بازی می کنند، اما ما استقلالی هستیم و در هر بازی برای پیروزی به زمین می رویم.

دیدگاهتان را بنویسید