اعضای دولت چندین هزار صفحه از برنامه خود را در جعبه گذاشته اند

اعضای دولت چندین هزار صفحه از برنامه خود را در جعبه گذاشته اند

روز جدید یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: به نظر می رسد دولت سیزدهم نیز مانند دولت احمدی نژاد برنامه ای ندارد و در سفرهای استانی در مجامع استانی تصمیم گیری می کند.

علی محمد خزری با توجه به اینکه حدود 100 روز از روی کار آمدن دولت می گذرد و رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی وعده داده که پایان هر 100 نفر گزارش را ارائه خواهد کرد، اگر بتوان حرفی زد دولت. گفت: ظاهرا تاکنون نتوانسته موضع روشنی در قبال برجام و سیاست خارجی آن اتخاذ کند و مشخص نیست این ابهام واقعی است یا عمدی.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: بلاتکلیفی سیاست خارجی اثر خود را در بازار گذاشته است و اگر دولت نتواند تکلیف خود را روشن کند، وضعیت روز به روز بدتر می شود.

وی تاکید کرد: به نظر می رسد تیم اقتصادی دولت برخلاف آنچه قبلا تصور می شد و ادعا می کردند برنامه مشخصی ندارند و فقط در حال تحقیق هستند که امروز چه کار کنند و هزاران صفحه از برنامه ای را که گفته اند قرار می دهند. ، که در جعبه نوشته اند.”

این دولت مانند دولت فعلی و دولت احمدی نژاد که در سفرهای استانی و جلسات شخصی در مجلس همه چیز را تعیین می کرد از همین منطق استفاده می کند در حالی که اگر دولت برنامه داشته باشد هرگز در سفرهای استانی و جلسات خانگی تصمیم نمی گیرد. او گفت پناهی نخواهد یافت.

وی تاکید کرد: سفرهای کشوری و تصمیم گیری ها بر اساس گفته هایی که انجام می شود در تضاد با یک برنامه منسجم و از پیش طراحی شده است، یعنی برنامه ای وجود ندارد و اظهارات قبلی غیرواقعی یا به معنای آن است. نشان می دهد که برخلاف برنامه هاست.

این فعال سیاسی-اصلاح طلب گفت: امروز با توجه به شرایط، بازار و جامعه در حال حاضر واکنش مثبتی به موضع دولت و اقدامات اقتصادی دیده نمی شود که نشان می دهد دولت نتوانسته تاثیر مثبتی بر آنها داشته باشد. شواهد نشان می‌دهند که مشکلات اگر عمیق‌تر نشوند. «بله، کم نشده است.

وی در خصوص اینکه می بینیم مجلسی که خود را هماهنگ با دولت معرفی می کرد، اکنون از دولت انتقاد می کند، گفت: این هماهنگی در آینده با مشکل مواجه خواهد شد. غیر معمول نیست که این باعث سردرگمی شود.

وی گفت: زمانی که هیچ طرح یا راه حلی برای مشکل وجود نداشته باشد، خودبه خود اختلاف نظر وجود دارد، اما این به معنای انتقاد از همسویی نیست، بلکه همسویی افراد زمانی که نمی دانند چه باید بکنند، دچار تضاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید