افتتاح اورژانس/کارخانه سوله فلزی بیمارستان 7 تیر دورود به بهره برداری رسید.


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893276

فرماندار دورود با اشاره به افتتاح اورژانس بیمارستان 7 تیر دورود گفت: به مناسبت هفته دولت چندین پروژه صنعتی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد گودرزیان در گفت و گو با خبرنگار صفیفلک اظهار داشت: امروز به مناسبت هفته اورژانس بیمارستان هفت تیر دورود به مساحت حدود 1000 متر مربع و اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح شد. .

وی افزود: همچنین در حوزه درمان نیز اقامتگاه پزشکان بیمارستان هفت تیر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 900 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار درود افتتاح کارخانه سوله فلزی را از برنامه های هفتگی دولت در این شهرستان برشمرد و گفت: برای راه اندازی این کارخانه حدود 4 میلیون و 200 میلیون تومان هزینه شد و با افتتاح آن زمینه اشتغال هشت نفر فراهم شد.

وی گفت: امروز شرکت صادرات قطعات بتنی پدیده نوین با 20 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 15 نفر به بهره برداری رسید. شرکت صنایع اسلب بار نیز با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان و اشتغالزایی 15 نفر افتتاح شد.

گودرزیان با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 100 هکتار سیستم آبیاری تحت فشار به بهره برداری رسید، گفت: برای ایجاد این سیستم آبیاری هفت میلیارد تومان هزینه شد و 30 نفر استخدام شدند.

وی با بیان اینکه پروژه گازرسانی در چند روستای این شهرستان به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: 20 واحد مسکونی نیز به مشمولان کمیته امداد واگذار شده است.

فرماندار دورود در خصوص راه اندازی کارگاه تولید دستکش های نخی روکش دار اظهار داشت: طی روزهای آینده مرکز بهداشت در یکی از روستاهای دورود افتتاح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید